Gewicht 15 maanden

Dat had mijn zoon van inmiddels 19 maanden ook. Is van ongeveer 12 maanden tot ongeveer 18 maanden iets van een halve kilo aangekomen. De kieskeurigheid in eten lijkt nu een beetje af te nemen. Dus ik hoop dat hij weer een beetje aankomt.
Hij was 2 weken geleden 80,5 cm lang en 9,5 kilo. Hij is wel heel klein geboren 43 cm en 1,9 kg. 
 
Heb vandaag mijn zoontje laten wegen en meten bij CB. Hij is nu met 18.5 maand 10.1 kilo en 79.4 cm. Dus ook een klein maar fijn mannetje. Liep met 11 maanden. Eet nog steeds als een malle, maar verbruikt ook veel. Is actief en wil alles ontdekken.
 
Onze dochter was met 15 maanden 9 kilo (en 10 gram) en was 76 cm. Hier zowel groei in lengte als in gewicht ietsje naar beneden in de curve. Maar qua verhoudingen blijft ze super stabiel. Daarnaast is ze een ondernemende tante met weinig rust in de billen. En ze eet redelijk tot goed! Dit maakt dat ik mij geen zorgen maak. Maar soms is het lastig. Je wilt ook echt niet dat ze te kort krijgen.
 
Hooihooii
Ons meisje is 14 maanden. En is nu 77 cm en 10.7 kilo
Ze had als baby wel echt vetjes haha. Goeie eter. Nu nog.... Maar ze loopt hier al sinds dat ze 11 maanden is. En sinds dat ze is gaan lopen is haar gewicht wel redelijk blijven hangen. Steeds heel klein beetje aangekomen.  In oktober zijn we nog geweest en toen was ze 72cm en iets meer dan 10 kilo. 
Dus echt heel veel is ze niet aangekomen. Maar ze bewegen nu natuurlijk veel en veel meer. 
Zolang ze goed eten en drinken dan zou ik me echt geen zorgen maken. 
 
Mijn dochtertje was /is ook iets te licht, altijd geweest. Ik maak me er nog steeds wel es zorgen om, maar om haar nou vet te mesten vind ik ook niet oke. 


Ik zorg er gewoon voor dat ik haar alle maaltijden en voldoende groente /fruit aanbied en ze mogen elke avond na het avondeten een papje van yoghurt, fruit en groenten. 


Slapen en verdere ontwikkeling gaat goed en ze is niet vaak ziek. 
 
Terug
Bovenaan