Gewicht 18 weken zwanger

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraag over jullie gewicht toenamen.</p><p>Voor mijn zwangerschap had ik al onder gewicht.</p><p>Vanaf 8 weken bij gehouden hoeveel.</p><p>Ik ben nu 18 weken en in 10 weken maar 1 kilo aangekomen.</p><p>De baby is zover we hebben gezien op de echo gewoon gezond en groeit goed.</p><p>Hoe was dit bij jullie? Wanneer kwamen jullie echt aan.</p><p>Aan de ene kant maak ik mij wel een beetje zorgen.</p>

Ik ben nu 16 weken en in totaal misschien 2,5 kilo aangekomen. Ik maak me geen zorgen hoor: zolang ik me fit voel en mijn baby gezond is, zal het wel goed komen!

@Neikelein, oooh dat scheelt hihi, laten we het hopen. Kan de extra kilo's wel gebruiken, begint je buik dan ook meer te groeien?? Bij mij lijkt het net alsof ik me vol gegeten heb hahaha 

Ik denk dat ik echt mega ben aan gekomen want zie alleen maar kleine gewichts toenames voorbij komen hier en op andere forums maar ik eet niet anders dan voor de zwangerschap en beweeg veel ( fietsen , wandelen en heb een niet stilzittende baan) ik ben 22 weken en ben nu rond de 9 a 10 kilo aangekomen.. vind het vervelend maar heb het maar los gelaten want ik maak mezelf helemaal gek. Ik hou maar voor ogen dat de kleine meid het nodig heeft 

Hoi dames ik heb een vraag tussendoor
ik heb 11 dagen voor nod positief getest 2x
kandit? Iemand ervaring met de early zw test van de action
en kan het zijn dat ik al langer zwanger ben 
:( ik maak me zorgen

Hier nog een Dame die al flink is aangekomen☹️. Ik heb zelf een maagverkleining gehad dus dacht ooh dat zal wel meevallen maar juist niet.
nu 22+4 zwanger en zit inmiddels op de 10 kg. In het begin heeeeel veel moeite meegehad nu maar aan het accepteren dat ik er niks aan kan doen. Want ik eet prima en over het algemeen geZond.
tis voor een mooi wonder 

Terug
Bovenaan