gewicht 4 maand oude baby

Hoi allemaal,

Onze zoon is bijna vier maand oud en is nu al zeven kilo. De lengte van hem weten
we niet precies want we mogen hem niet meten ivm spreidbroekje. Hij is ongeveer 65/66 cm. Zijn er nog meer die ook zo'n flinke jongen of meisje hebben of is dit uitzonderlijk?

Groetjes Renate
 
Hoi!

Mijn zoontje is nu 7 maand. Toen hij 4 maand was, was hij 7,4 kilo en ongeveer 64 cm.
Kan ook weer zo veranderen hoor, want met 6 maand woog hij nog steeds 7,4 kilo en was hij 66 cm lang.
Ach zolang ze het goed doen is het goed toch.
 
Hallo Renate,

Ik ben sinds 6 mei 2005 de trotse mama van Max. Max deed zijn naam alle eer aan, want bij de geboorte woog hij maar liefst 5000 gr en was hij 55 cm. Met 4 maanden was hij 7470 gram en 66 cm.

Groetjes,
Birgit
 
En Jelte is afgelopen dinsdag - was 15 januari 4 maanden - gewogen en gemeten: 66 cm en 6840 gram: 7 cm en een kilo meer dan de maand ervoor! Hij heeft dus een enorme groeispurt doorgemaakt!! Dat merkten we ook met voeding, hij bleef maar vragen en nu krijgt hij weer gewone hoeveelheid.
 
Hallo Renate,
Ik heb een dochter van zes maanden en zij is nu dik acht en halve kilo. Toen ze vier en halve maanden was woog ze maar liefst 7915 gram. Bijna acht kilo. En toen was ze 68 centimeter. Op het consultatieburo zeiden ze toen ook dat ze te dik was enz, maar een maand later zeiden ze weer dat ze het prima deed. Ik luister daar niet eens meer naar. Een kind groeit naar zijn eigen lichaam en geeft zelf wel aan wat hij/zij nodig heeft of niet meer hoeft. Ik zou me er geen zorgen over maken. Ik deed dat toen ook, maar is zonde van je tijd. Geniet lekker van je kindje en laat je niet gek maken door wat anderen zeggen. Je weet zelf het beste wat goed is voor je baby!!
Groetjes Kim, moeder van tess, 6 maanden www.tessdevlieg.beebiesite.nl
 
Hoi Hoi

Mijn zoontje was bij de geboorte 4540gr en 52cm.
Bij 4.5 mnd woog hij 7130gr en was hij al 70cm.  
Ik ken ook een ook iemand die een zoontje heeft die  1 dag ouder is dan mijn zoontje.
Die woog bij de geboorte 1.2 kilo minder dan de mijne maar die weegt nu  300 gram meer. En is 3cm kleiner.
Zo zie je maar  elk kind groeit anders.  Als jij denkt dat je kind tevreden is kun jij dat ook zijn.

 
Hoi Hoi

Mijn zoontje was bij de geboorte 4540gr en 52cm.
Bij 4.5 mnd woog hij 7130gr en was hij al 70cm.  
Ik ken ook een ook iemand die een zoontje heeft die  1 dag ouder is dan mijn zoontje.
Die woog bij de geboorte 1.2 kilo minder dan de mijne maar die weegt nu  300 gram meer. En is 3cm kleiner.
Zo zie je maar  elk kind groeit anders.  Als jij denkt dat je kind tevreden is kun jij dat ook zijn.

 
Allemaal bedankt voor jullie reactie. Het zegt dus helemaal niks hoe ze zich ontwikkelen. Soms dan krijg ik wat van het cb met hun gezeur. Met hun
'gemiddelde' baby en ik me maar weer druk maken om niks.

Groetjes van Renate

 
Terug
Bovenaan