gewicht 4 maand oude baby

Mijn dochtertje was met precies 4 maanden 7615 gram en 64.5 cm. Ze was een lekkere mollige baby, en kreeg op het cb ook vaak opmerkingen zoals, het lijkt wel een Michelin-poppetje! Dit was uiteraard als ze haar kleertjes uithad...
Nu is ze 20 maanden, en ze is lang voor haar leeftijd, en ze is heel smal in haar middeltje. Het is echt geen dikkertje meer hoor! Dus het gewicht op zo'n jonge leeftijd zegt eigenlijk helemaal niets....
 
hoi maak je niet zo druk wat cb zegt die zien je kindje toch niet zo als hij tjuis is
mijn zoontje woog bij geboorte 3815 gram en 50 cm lang na de eerste week was ie "maar" 100 gram aangekomen was volgens hun ver onder het gemiddelde   nu is ie 3 maanden oud enheeft alle schade ingehaald   ik laat ze op cb gewoonhun gang gaan zolang ik weet dat mijn kindje er gelukkig bij ligt is het toch goed als ze beginnen te kruipenis dat "overtollige" er ook zoweer af
 
Ik kan je ook wel gedeeltelijk gerust stellen hoor!
Bjarne woog bij de geboorte 4630 gram!Hij was 55cm!

Nu is hij 6 weken oud, en vorige week woog hij alweer 6220 gram en was 59,5 cm!
Dus zo zwaar is jouw kindje niet!
Bjarne trouwens ook niet, want hij groeit in alle opzichten als kool!

Groetjes Tamara
 
Hoi allemaal,

Ik zou me helemaal geen zorgen maken over het gewicht van je kind. Ik heb een zoontje van 5 maanden en weegt nu al 8800 gram en is 72 cm lang. Na de geboorte woog hij 4550 gram en 54 cm lang. Elke maand groeit hij ongeveer een kilo en ongeveer 3 cm. Alles is in verhouding en wanneer ze gaan kruipen dan vliegen die geweldige zwembandjes er zo af. Geweldig toch een stevig kindje.
 
hallo renate

mijn dochter van 4maand is 8900 gram en 67 cm lang.
op het cb hebben ze ook altijd iets te zeuren maar doe er niets op,
als ze straks gaan lopen is het er zo weer af.
ook niet alle volwassenen hebben maatje 36.
dus maak ik me er in iedergeval niet meer druk om.
groetjes ramona
 
Hallo,
Mijn zoontje woog met 4 maanden 8600 kg bij 66, cm.
Nu is hij 6,5 maand en weegt hij 10 kilo bij 71 cm.

Bij mij op het cb maken ze er geen probleem van.Als hij straks gaat kruipen/lopen,gaat het  er wel weer wat af   zeggen ze. Alleen de reacties van de buitenwerled, zeg maar, vind ik vervelend. Maar ja het is nou zo en ik kan er ook niets minder van maken. Wacht dus maar rustig af....

Groeten Hannie
 
Terug
Bovenaan