gewicht en de lengte.....

Net gisteren geweest. Lukas is nu elf maanden weegt net geen 9100 gram en is 74 cm lang. Netjes een gemiddeld kindje.

Annemieke

Leuk om te zien hoe groot alle andere kindjes zijn.
Ik moet met Tijn volgende week weer.
Toen hij 7 maanden was woog hij 9100 gram en was hij 72 cm. Ik denk (heb hem van de week op de weegschaal gezet) dat hij zo'n 10200 gram weegt en volgens mij (heb hem ook even opgemeten) minimaal 75 cm is. Volgende week is hij 9 maanden.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd, want volgens mij heeft hij wel een groeispurt gehad aangezien zijn kleren toch wel klein worden. We gaan met de shirtjes richting 86!

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Siebe is afgelopen maandag (18 juni)  naar het bureau geweest. Hij is nu 11 maanden, althans morgen (de 22ste) om precies te zijn!

Gewicht                10.635 gram (10.190 gram)
Lengte                      76.4 cm (73 cm)
Hoofdomtrek        47.8 cm (47.3)

Tussen haakjes is uiteraard van de meting toen Siebe 9 maanden was.

Groetjes Fonske.

Met Jasper zijn we vorige week dinsdag geweest en hij was toen ruim 11 maanden (2 juli wordt hij 1 jaar!!!)

Hij woog 10370 gr en was 79 cm. Hij ligt met alles hetzelfde boven het gemiddelde dus allemaal prima en niks om me zorgen om te maken. In vergelijking met de vorige keer (2 maanden eerder) was hij 4,5 cm gegroeid en ruim 700 gram aangekomen!
Ach, de volgende dag op mijn verjaardag heeft hij lekker gesmikkeld van de taart haha!

Groetjes,
Jacqueline

3 weken terug zijn wij geweest, toen was merel 9.5 maand

gewicht: 9260 gr
lengte:     73
hoofd:       64 cm

tess is vorige week geweest, ze was toen 10 maanden

lengte 75 cm
gewicht 9270

Mevrouw   was is 2,5 maanden even 5 centimeter gegroeid.
Groetjes sandra

Vanmorgen met Pim geweest:

Pim is nu 9 maanden en 1 dag hahahha

Gewicht            :     8750 gram
Lengte                 :         75 cm
hoofdomtrek  :       45 cm

Groetjes Sil mama van Pim e Jell

Aaron is een echt hollandse welvaren

Aaron woog met 9 maanden 11 kilo en hij was 79 cm.

Als ik het zo lees hoort hij wel bij de groote,hahaha

Groetjes Brigit

Terug
Bovenaan