Gewicht en lengte... kledingmaatjes

Hoi meiden

Daniel is nu 87 cm en 13.5. kilo.
Vind hem echt al zo super groot worden.
(Haha lees deze zin terug en het praat over hem of hij 15 is.)
Hij word 22 febr 2 jaar.
Voor de zomer koop ik gewoon maatje 86/92 bij de HM, en bij "gewone" winkel maatje 92.
En jullie?
Zelf ben ik best klein, haha, 1.60 en raar idee dat Daniel al ruim over de helft van mn lengte iis.

Hebben jullie al wat nieuwe dingetjes voor de zomer gekocht?

Liefs Marina

hahaha hoi hoi.ik vind nicky ook al super groot en vooral als ik kay nu in mn armen heb.nicky draagt ook maat 86/92.ik weet niet hoe groot ze is.Ze weigerde de laatste keer bij het cb onder de meetlat te staan.Soms denken mensen ook dat ze ouderis...ze is ook zooow wijs.maar dan zeg ik ak,mensen ze is nog geen 2.A.s vrijdag moet kay naar de cb voor zn 1e prikjes,ff kijken of ze dan wel gemeten wil worden.Ik ben ook 1.60,maar ik denk dat ze beide de lengte van man lief krijgen,die is 1.84

ik heb nog niets voor de zomer gekocht.
liefs,karin

Hoi,

Ik moet 2maart pas naar het CB (Jesse is 20jan 2 geworden). Thuis op de weegschaal weegt hij 13.2kilo. Hij is echt wel lang, maar precies weet ik niet. Hij heeft maar 92/98 al een tijdje aan. Voor de zomer heb ik denk ik toch wel 98/104 nodig. Pff...het is echt een lange, smalle vent hier hoor :)
Mijn man en ik zijn ook lang, dus we hadden het kunnen verwachten.
Sinds onze tweede knul is geboren (10jan 2010) vind ik Jesse nog groter. Het worden nu echt grote ventjes hè...ik zie hem zo al naar school wandelen.

heyhey

hoe lang nathalia precies is, weet ik volgende week pas ( dan moet ik naar t cb)
ze is 13 kilo, schat ongeveer 80 cm.

qua broeken heeft ze maat 80, shirtjes nog 74.
jurkjes wel maat 86, aangezien ik die over de knie wil hebben :p
voor de zomer heb ik ook nog niks gekocht. heb al wel wat van mn schoonvader gehad, maat 86, maar denk persoonlijk dat dat te groot is voor de zomer.
normaal sla ik bij de primark de hele winter of zomer collectie in. dit maal niet.
koop een paar dingen maat 80, voor de lente zeg maar. en dan in april kijken of ze dan nog amat 80 of 86 heeft en daarna in april de rest van de zomer kleertjes.

oooh ik kan niet wachten tot de zomer ;D
eindelijk weer jurkjes aantrekken, blote beentjes, blote armpjes, heerlijk met haar naar buiten, genieten van t weer. mmmmmm. helaas zal dat nog moeten wachten, aangezien der weer een pak sneeuw ligt hier.

ja t gaat snel he :D
ben toevallig bezig met een collage van nathalia.
foto dat ze net geboren was, half jaar, jaar, anderhalf jaar, en nu al weer 2! wat vliegt die tijd toch.

hahaha nou, ik zie nathalia ook nog niet naar school gaan hoor. dat probeer i kzo ver mogenlijk weg te drukken, aangezien dat weer een stap verder naar "groter worden" is.

heel mooi gezegde:

herinner je gisteren, denk aan morgen, maar leef vandaag!!!!

liefs, do

hey,
pas toen ik naar de verloskundige ging stond er een weegschaal en kelwin vond het echt super om daar telkens op te staan aangezien het een met zon beweegbare wijzer was.. haha.. hij woog bijna 14 kg zag ik.. pfff... en lang is hij ook hij gaat zn vader achterna.. hihi als ik dan naar het buurjongetje kijk ze schelen een week maar hij is bijna een hoofd groter!!! kheb eigenlijk geen idee hoe lang hij daargt nu kleding maat 80/86 en ik had dat shirt met hoera ik word grote Broer in mt 86/92 gedaan maar die was toch nog iets te groot.. zijn mouwen waren te lang voor de rest zat ie wel aardig.. eerst maar eens kijken hoe lang hij is als we naar cb gaan.. duurt nog wel even hij word in april 2. en daarna gaan we wel weer shoppen voor de zomer.. hihi.. s kijken of ze leuke kleding hebben.. zag al weer hele stoere leuke kleding hangen bij de HIER... zwijmel... en nu al die babykleertjes weer hihi.. heb al weer wat ingeslagen hoor:D kon het echt niet laten..:p

Liefs, Christien

Noah is ongeveer 14 kilo. Hij draagt kleding maat 92/98. Dan is het wel wat lang, maar voor de breedte heeft hij het nodig! hollands welvaren..

Quinten was de laatste keer bij de verloskundige 14,4 kilo. lengte ongeveer 85 cm.
hij draagt Qua kleding 92 en grotere 86.
hij heeft nu zelfs en jas van 110 en die moet hij aan vanwege de lengte!

Terug
Bovenaan