Gewicht en lengte... kledingmaatjes

Ons mannetje is van januari 2008 en is 94,5 cm en het gewicht weet ik niet (weegschaal doet het niet). Zijn broekmaat is 92, bovenkleding 98/104 en schoenmaat 26.

Een grote meneer, maar wij zijn beide ook lang dus het is wel te snappen, papa ongeveer 1,86 en mama 1,78.

Liefs Lientje

Ik vond dat ook al een aparte reactie van die mennoB....??!?!

Minoux weegt thuis rond de 13 kg en is ongeveer 91 cm. lang. Wij moeten pas met 2 jaar en 2 mnd. naar het CB, nog 2 maandjes wachten dus.
Ze heeft broekmaat 92 en shirt 98 (soms een 104, maar dan valt het kledingstuk wel klein).
Als ik het zo lees hebben wij ook best een flinke dame. :)
He Stefanie...dan valt dat nog reuze mee toch? (nav. jouw topic over Nynke of het CB haar "te dik" zou vinden)

Hoi,

Bente is, denk ik, ongeveer 82 cm en thuis op de weegschaal weegt ze 12,5 kg. Qua kleding zit ze met shirts op 86 en heel soms 92, qua broeken zit ze nu tussen 80 en 86 in. Haar schoenmaat is 21, nog altijd een klein voetje, ach ze zal vanzelf wel gaan groeien.

Groetjes Danielle

Leah draagt maat 86 al een tijdje, shirtjes kan ze ook maat 92 wel aan, schoenmaat 21 en ik denk dat ze ongeveer 10 kilo weegt.

Leuk om te lezen al die verschillende maatjes, groot of klein van andere kindjes.
Haha heb nog niets gekocht voor de zomer maar ohhhh als ik met spullen kopen het zomer kon laten worden zou ik mn spaarrekening er tegen aan gooien hahaha

Liefs Marina

Heb van de week nog kleren gekocht, de oudste heeft nu al 146-152,,whow,,hij was gister nog zo klein,,als je kinderen hebt voel je wel hoe snel de tijd gaat he!
Maar kleertjes kopen voor de kinderen vind ik wel heel leuk (voor mezelf dus totaal niet)!

Groetjes MJ

Laura was laatst 10,7 kilo op de weegschaal en draagt broeken maat 80, shirtjes maat 86. Bij haar worden eerst de armen langer en dan de benen lijkt het wel. Ze wordt eind maart 2 en is zo te zien de lichtste hier! Rond haar verjaardag moeten we naar het cb en dan weet ik ook hoe lang ze is, maar met een dochtertje van 7 weken ernaast lijkt ze wel heel groot!

Terug
Bovenaan