Gewicht en Lengte.. (wie volgt?)

Naam         : Milan
Leeftijd    :  9 mnd en 1 1/2 week
Gewicht : 12240
Lengte     : 77
Hoofdje   : Geen idee

Kwam net bij het GECKO onderzoek vandaan en daar onderzoeken ze of het overgewicht aangeboren/erfelijk of aangeleerd is.
Milan is dus wel vrij lang maar ook een gezonde knul. Ik zal volgende week wel weer op mijn kop krijgen van het CB dat meneer te zwaar is. maarja hij krijgt echt niet veel voeding binnen. Ach en anders nemen we maar afscheid van het bureau en gaan we alleen nog maar voor de entingen als ze moeilijk gaan lopen doen.

Jolanda

Ik doe ook mee:

Naam         : Fabio
Leeftijd    : 10,5 maand
Gewicht : 11260
Lengte     : 77,5
Hoofdje   :  48

Naam         :Hjerre
Leeftijd    : 11 mnd
Gewicht : 9970
Lengte     : 74
Hoofdje   : 49 cm ongeveer

Dit is mijn schema toen Hjerre een maand geleden naar de cb is geweest. Hij is ook netjes in de curve, alleen vinden ze nog altijd zijn hoofd te groot...

Groetjes Hanneke

Aaron is geweest toen hij 9 maanden was!Hij is nu 10 maanden en we moeten pas over een maand.

Naam         : Aaron
Leeftijd    :  9 Maanden
Gewicht : 11 kilo
Lengte     :  79 cm
Hoofdje   : 46 cm

Aaron behoord ook tot de groote!!!

Groetjes Brigit

Zo, gister weer een APK gehad en tevens 2 prikjes (oei, wat kon ze gillen)

Naam         : Tessa
Leeftijd    : 10 maanden  
Gewicht : 8850
Lengte     : 75
Hoofdje   : 46,3

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Lyanne moet volgende week weer naar de keuring, maar op 29-5, toen was ze 9 maanden en 11dagen was ze:

Naam         :  Lyanne
Leeftijd    : Nu 10 maanden en 3 weken, op het moment van wegen etc 9mnd en 11dgn
Gewicht : 8500
Lengte     : 72
Hoofdje   : 43

Ze heeft wel de afgelopen 2-3 weken een enorme groeispurt gemaakt! De maillootjes (of hoe je het ook schrijft) die ik een maand geleden heb gekocht, past ze niet meer. Ik heb ze vanmorgen een broekje maat 80 aan gedaan, voor de lengte heeft ze het nodig, maar hij zit bij haar buikje nog te los, gelukkig zit er knoopsgat elastiek in!

Groetjes, Marieke

Naam         :  Skip
Leeftijd    : 11 maanden (tijdens wegen, nu 11,5 maand)
Gewicht : schrik niet..... 11290 gram
Lengte     : 77 cm
Hoofdje   : 46,8 cm

Skip is van mijn borstvoeding ENORM gegroeid, ik merk nu dat zijn vetjes wat minder worden (hij kruipt ook als een bezetene nu...)  

Groetjes,   Noortje mv Skip

Hoihoi,
Ik ben vandaag met Delano naar het cb geweest,dus hier vers van de pers

Naam         : Delano
Leeftijd    :10 maand en 8 dagen
Gewicht : 9100  
Lengte     : 74,5
Hoofdje   : 46

Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan