Gewicht en zwanger raken

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben te zwaar..... vertpercentage van 43% en een bmi van 34. Dat valt onder obesitas... Dit weet ik toevallig omdat ik over een paar weken met een nieuw programma ga beginnen.

Zijn er hier nog meer  dames die te zwaar zijn en zwanger willen worden?

Hey hoi, zoals je misschien wel ergens hebt gelezen zijn wij nog niet voor het eggie bezig, maar wij willen volgend jaar beginnen. Ook ik ben te zwaar en omdat wij volgend jaar (pas...) gaan beginnen, loop ik nu bij een dietiste. Alvast voor volgend jaar hihi! Ik weet niet wat mijn BMI enzo is en om heel eerlijk te zijn geloof ik daar niet in. Ik heb mijn 'stevigheid' haha van mijn oma geërfd. Ik ben altijd al vrij stevig geweest en ik eet net zoveel en  gezond  als een normaal persoon (2x fruit, groente, aardappelen etc en natuurlijk eten ook wij wel eens een pizzaatje!). Ik weet dat ik nooit een maatje 34 zal worden, want die bouw heb ik gewoon niet en daar zit ik verder ook niet mee. Heb ontzettend veel goede vrienden, fantastische families  en een heel erg lief vriendje en dat is voor mij eerst genoeg (nu nog een baby'tje..). Helaas heb ik nog geen ervaring met het zwanger worden met overgewicht en dit berichtje sluit dan waarschijnlijk ook niet helemaal aan op jouw berichtje, misschien kun je eens op babybrabbel kijken. Hier zijn ook wel topics over dit onderwerp te vinden (met veel reacties!!!). Veel succes!!! Liefs, Femme

Hoi,

Nou je bent zeker niet de enige, ik ben ook te zwaar, gelukkig heb k mijn lengte mee en valt het dus niet zo heel erg op ( ben 1.90 m) weeg 110 kilo en heb maat 50, dus ook ik ben zeer zeker te zwaar.

Groetjes Alice

hoihoi

nou ik heb dus ook een behoorlijk overgewicht en ik ben inmiddels zwanger.
Ik ben ook al vanaf mijn pubertijd te dik.En toen ik zwanger was van mijn oudste kwam ik megaveel aan.22 kg en dat is er nooit meer af gegaan.
Er wordt weleens beweerd dat wij als dikkerdjes moeilijker zwanger raken.Nou dat weet ik dus niet want ik heb elke maand een goed ei.Dit weet ik door ovulatietesten.Volgens die theorie schijnt dat je minder vaak een goede eisprong hebt en dus daarom is dat moeilijker.

Het is wel moeilijk om bv positiekleding t ekopen want dta gaat tot maat 48.En je hebt meer kans op zwangerschapsdiabetes.Maar ook hier kan je wat aan doen.Ik gebruik nu al bijna geen suiker meer en eet supergezond zodat ik stabiel blijf.

Dus wanhoop niet !Mij is het ook weer gelukt.Ik heb er alleen iets langer over gedaan dan toen ik jonger was,want dat is ook weer een factor he.

Enne..er zijn meer stevigere types op dit forum hoor.er staat zat op als je goed zoekt .Ik denk dan wel dat je zo'n 3 maanden terug moet zoeken.

hee suc6 allemaal en snel zwanger worden hoor!

doeidoei
cindy 34 jaar

5 weken en 5 dagen zwanger van vierde kindje.

Hallo meiden,

Ook ik ben te zwaar, weet niet wat mijn BMI precies is , maar wel boven de 30!
Ik ben ook vrij stevig gebouwd maar mijn gewicht werd langzaam aan meer en meer!
Heb al vaak afval pogingen gedaan maar na een paar weken stopte ik dan weer.
Maar nu is de knop om! Ik wordt zwaarder en zwaarder en ik merk dat mijn lichaam op bepaalde plaatsen steeds minder mooi werd! Ik was het zat, en daarbij komt dat we graag een kindje willen.
Voor mij veel redenen om nu echt af te gaan vallen (ben ook bang dat als ik ooit zwanger wordt, dat erg pittig wordt als je al zwaar bent).
Ik zit nu in ronde 5 en ik moet zeggen dat ik soms best bang ben dat het niet zal gaan lukken omdat ik te zwaar ben. Je weet het natuurlijk nooit, er zijn tenslotte ook genoeg vrouwen met overgewicht die wel vlot zwanger zijn geworden.

Ik voel me wel beter nu ik weet dat ik gezonder ben gaan eten en ben gestopt met snoepen (en dat is zo moeilijk).

Laten we hopen dat ook wij snel zwanger zijn, en alle andere ook natuurlijk!

Groetjes Fennie

hoi,

ik ben ook veel en veel te zwaar.. geloof ook een bmi boven de 30.. ook mt 50
was van onze zoon in eerste keer zwanger.. en was toen ook al 36.

zit nu in ronde 4.. ben inmiddels 38..
heb goede hoop hoor..

groetjes greta

Hoi

Ik ben ook veel te zwaar
Ik heb een eetprobleem en weeg ook veel te zwaar
Ik heb op een eetverslaafd groep gezeten
het klinkt misschien gek eetverslaafd maar toch had ik het

1 dag in de  week van sochtends tot savonds bleef je daar dan
Zie het als zo'n groepje van mensen die een drankprobleem hebben
er zaten mensen met annorexia boulimia en eetverslaving
Het lijkt allemaal op elkaar.

Eerst dachten ze dat ik boulimia had. Maar ik spuugde of laxeerde niet
spugen heb ik altijd wel geprobeerd maar het lukte niet

Ik ben net 2 maanden van die groep af. Ik ben eigenlijk nog niet klaarmaar
wegens omstandigheden ben ik er eerder mee gestopt

Ik heb veel eetbuien gehad en nu nog steeds
Ik zit ook erg met me gewicht in de weg
Ik ben gelukkig wel veranderd,
een jaar geleden ging het allemaal een beetje fout

Sorrie dat dit er zo allemaal uit komt
Ik praat er eigenlijk met niemand over want het
is toch niet zo leuk om te vertellen + dat ik altijd een
meid ben die veel lacht en altijd vrolijk is
Weinig mensen weten dit van mij. Op me vaste vaste familie en vrienden na

Nu ik je berichtje zag kwam dit bij mij zo ff naar boven
Ik twijfel alleen nog als ik het berichtje zal plaatsen......

ik heb het toch geplaatst........

Groetjes natasja

ronde 8
wil zwanger worden van 2de

Terug
Bovenaan