Hey hoi, zoals je misschien wel ergens hebt gelezen zijn wij nog niet voor het eggie bezig, maar wij willen volgend jaar beginnen. Ook ik ben te zwaar en omdat wij volgend jaar (pas...) gaan beginnen, loop ik nu bij een dietiste. Alvast voor volgend jaar hihi! Ik weet niet wat mijn BMI enzo is en om heel eerlijk te zijn geloof ik daar niet in. Ik heb mijn 'stevigheid' haha van mijn oma geërfd. Ik ben altijd al vrij stevig geweest en ik eet net zoveel en gezond als een normaal persoon (2x fruit, groente, aardappelen etc en natuurlijk eten ook wij wel eens een pizzaatje!). Ik weet dat ik nooit een maatje 34 zal worden, want die bouw heb ik gewoon niet en daar zit ik verder ook niet mee. Heb ontzettend veel goede vrienden, fantastische families en een heel erg lief vriendje en dat is voor mij eerst genoeg (nu nog een baby'tje..). Helaas heb ik nog geen ervaring met het zwanger worden met overgewicht en dit berichtje sluit dan waarschijnlijk ook niet helemaal aan op jouw berichtje, misschien kun je eens op babybrabbel kijken. Hier zijn ook wel topics over dit onderwerp te vinden (met veel reacties!!!). Veel succes!!! Liefs, Femme