Gewicht en zwanger raken

Dapper van je hoor Sas...

Lijkt me heel moeilijk om toch zo je hele verhaal de vertellen...

Sterkte hoor!

San

Dag meiden,
Hier een echte jojo.
Met een doel voor ogen lukt het mij altijd wel om een kilo of 15 af te vallen, maar je kent het vast wel, ze zitten er zo weer aan als je even niet oplet.
Vorig jaar ben ik nog 16 kilo afgevallen voor mijn huwelijk (adembenemende jurk....).  
Na het trouwen ben ik gestopt met de pil, en stiekem verwachtte ik dat ik snel zwanger zou raken, dus ik lette er niet zo erg op wat ik at.  Nu zitten er dus weer 14 aan, die er eigenlijk af hadden moeten blijven.
Ik zit inmiddels weer met mijn BMI boven de 30.
Maar we houden moed, ik zie genoeg vrouwen die dikker zijn dan ikzelf en ook kinderen hebben, dus dan zou het mij toch ook eens moeten lukken.....
Groetjes Ukkepuk

Hallo allemaal,

Ik ben ook veeeeel te zwaar. Toen ik van de eerste zwanger werd viel het nog wel mee, ik was gewoon stevig. Maar bij de 2e was ik al aardig aan de maat,  zeg maar.
Maar bij de 2e zwangerschap kwam ik veel minder aan dan bij de 1e. Omdat ik bij de 2e er veel meer rekening mee heb gehouden, gezonder eten enzo. Bij de 1e at ik alles wat los en vast zat. Met als resultaat dat ik veel vocht vast hield.
Ik heb twee hele mooie zwangerschappen gehad, ook als je wat zwaarder ben kan dat prima gaan. Trouwens mijn vk heeft er nooit een probleem van gemaakt, zolang het goed gaat met het kindje is er niets aan de hand. En die extra kilo's, ja die moet je er zelf weer afkrijgen. Ik denk dat je niets moet aantrekken van die bakerpraatjes. Ik was beide keren binnen no time zwanger. Dus het verhaal dat dikke vrouwen niet zwanger kunnen worden is echt niet waar.

Groetjes, En alle dikke meiden die zwanger willen worden, heel veel succes

He, da ´s toch allemaal fijn om te lezen. Niet dat ik iedereen overgewicht toewens hoor!  Er is niemand in mijn directe omgeving die zo zwaar is. Verder dan maatje 40 gaat het niet. Dan ben je soms gewoon wat onzeker.....

Terug
Bovenaan