gewicht enzo

Even puur voor mijn nieuwsgierigheid...
Ben nu 15 weken en 2,5 kilo aangekomen. Is dit een beetje normaal/gemiddeld? Merk wel dat ik wat meer snaai als voorheen, maaarrrr rook niet meer ;-)

Mijn borsten zijn ruim een cup gegroeid en mij buikje wordt mooi zichtbaar (maar is ook nooit echt plat geweest haha).

Hoe is het bij jullie?

Fijne dag! Liefs Lisette
 
heej

ik ben 17 weken en ben al 6 kilo aan gekomen en heb ook echt al een buik. ik woog altijd 62 a 63, en had altijd al een klein buikje hahaha, maar wel netjes hoor, ook mijn cup is ook meer als een cup maat gegroeit ben er niet zo blij mee maarja het hoort er bij. voor de rest snaai ik niet en let ik op wat ik eet,

groetjes vanja
 
Ben nu bijna 17 weken zwanger en ongeveer 1 kilo angekomen. Ik heb echt een enorme buik maar de rest is nog hetzelfde gebleven (m.u.v. borsten). Is wel mijn vierde dus dan is die buik zo wie zo eerder zichtbaar volges mij. (alles al vaker uitgerekt). Ben normaal ook niet de zwaarste (ca.49 kg)
Ik heb alleen tot nu toe bij de gyn nog geen 1 keer gewogen of bloeddruk gemeten. Dat is toch een beetje raar of niet? moet nu de 20e weer terug en verwacht dan toch wel dat ze dat gaat doen, ben dan natuurlijk al bijna op de helft!
Hoop trouwens dat ik dan eindelijk hoor dat ik de rest van de zwangerschap bij de verloskundige mag doen.
Ze moeten me eerst in het gyn.overleg bespreken i.v.m. baarmoederhalskanker wat ik heb gehad. Ze liet wel doorschemeren dat de kans groot was dat ik weg mocht bij de gyn dus ik hoop het echt!
Nou sorry voor een lang verhaal waarvan de helft niks met het topic heeft te maken haha
groetjes Hanneke
 
Hoi,hoi,

Ik ben nu 18 wkn maar nog niks aangekomen!! Maar ik heb toch wel al een aardige buik,ze zeggen dat je dat bij een 2de toch wat sneller ziet.
En hier nog 1 met niet al te platte buik hahahah
Me borsten zijn ook inderdaad al ruim een cup groter!! Heel af en toe last van eetbuien en daar geef ik dan gewoon aan toe, af en toe moet toch wel eens kunnen. Voor de rest probeer ik zo gezond mogelijk te eten...

Als ik jou was zou ik me niet te druk om je gewicht maken, de 1 die komt haast tot niks aan en valt misschien wel af de 1ste wkn en bij de ander is het weer andersom. En die eetbuien hebben denk ik ook o.a te maken met dat je gestopt ben met roken. Ik ben inmiddels nu bijna 2 jaar gestopt en had in het begin ook last van eetbuien...Ik vind het al onwijs goed dat je gestopt ben met roken, dus af en toe wat extra eten, geef helemaal niet!!!

Liefs Miranda
 
vrijdag 17 weken en een halve kilo erbij , maar wel al een aardige buik.hoop wel dat ik nog wat reserves krijg ivm borstvoeden.is mijn derde zwangerschap en heb bij de oudste en jongste meer als een jaar zelf gevoed.dan is wat extra spek op de ribben wel welkom.
groetjes
 
Vandaag 19 weken en 2,5 kilo aangekomen. Normaal startgewicht (1,73 en 69 kilo dus niet super slank maar ook niet dik). En nu dus 71,5. Op zich prima zei de VK. Ook hier zijn de borsten nu van cup B naar D dus heb ook mooie nieuwe bh'tjes kunnen kopen! Wel prijzig verhaal al die nieuwe kleding ;-) Buikje begint nu echt zichtbaar te worden, mooi naar voren dus vanachteren zie je nog niets! Hopelijk blijft dit zo! Wie weet, er kan nog veel gebeuren!
 
Hier 17 weken zwanger en 3 kg afgevallen.
Geen grotere borsten en nog geen buik.

Tot hier toe alleen maar het zieke en het zwakke waaraan ik merk dat ik zwanger ben spijtig genoeg.

Zou ook wel graag weten wanneer je het 'meeste' bij komt? de laatste maanden? en is dit dan door dat je teveel eet of gewoon vocht ophoudt?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan