gewicht enzo

Hoi,

Volgens week 15 van babybytes.nl ben je in deze week inmiddels 2 tot 4 kilo aangekomen, dus volgens mij zit jij héél netjes wat dat betreft. Ik ben door alle spugerij ruim 4 kilo afgevallen. Mijn borsten zijn bijna 2 volle cups gegroeid en mijn buik staat ook mooi vooruit. Mensen twijfelen al niet meer aan mijn zwangerschap. Maar ja, onze ukkepuk vreet me dus wel helemaal op van binnen, want ik ben nog geen grammetje weer aangekomen. Ik had al niet heel veel reserves, maar dat wat ik had eist die kleine veelvraat op.
Komende week weer naar de gyn. Kijken wat zij zegt. Ik ben trouwens aankomende dinsdag 16 weken.
 
Hey Louise

Bedankt voor je antwoord 2 tot 4 kilo hé.
Ben eerlijk wel een beetje panish voor al die kilo's denk dat ik ze er nooit meer zal afkrijgen dus ben stiekem wel blij dat ik tot hier toe alleen nog maar ben afgevallen!

Maar iedereen hun borsten en hun buik groeien en zelfs dat niet bij mij! spijtig want naar die buik zie ik uit ik voel er ook nog helemaal niets bewegen.
Ik moet deze woensdag naar de gyn dan weten we normaal wat we kunnen verwachten.

groetjes
 
Hoi Ghadija,

Maak je niet ongerust. Een vriendin van mijn had ook tot 22 weken nog helemaal niets. Die droeg het kindje helemaal tussen haar bekken. En toch was ze heel mooi zwanger. Er zijn een heleboel vrouwen bij wie het na de 20 weken pas gaat groeien. Geniet dus even van het feit dat je nog gewoon je normale kleren aankunt! Die buik zeul je straks nog lang genoeg mee!

Gr. Louise
 
Ik ben in totaal 4 kilo bijgekomen en ben nu 22 weken zwanger. Mijn borsten daarentegen en nog groter geworden.. Van DD heb ik een grote sprong naar H gemaakt..

Het mooie is dat de zwangerschap verschilt per vrouw, maar jouw gewicht is heel normaal.. Je mag ook tussen de 10- 12 kilo zwaarder worden gedurende je zwangerschap toch?

Gr. Kawtar
 
Terug
Bovenaan