<p>Hoi hoi, ik vroeg me af hoe het bij jullie gaat met het gewicht na de bevalling? Ik ben 6 weken geleden bevallen, na 2 weken was er al 10 kilo af en sindsdien nog 3 maar het gaat niet van harte terwijl ik bijna niet ongezond eet, nu veel meer beweeg met de baby en heel veel wandel. En voordat ik reacties krijg het is pas 6 weken geef je zelf de tijd, ja ja ik weet het, maar ben gewoon benieuwd naar anderen omdat ik om me heen soms mensen zie die na een aantal weken zelfs onder hun gewicht van voor de zwangerschap zitten!! En ik wil gewoon heel graag nog minimaal 7 a 8 kilo er vanaf en ja liever vandaag dan morgen
</p><p>Nou is het bij mij wel een beetje gek. Ik ben in het jaar voordat ik zwanger raakte 12 kilo af gevallen, van 78 naar 66 kilo. Tijdens de zwangerschap zat dit er al snel weer aan helaas en ben ik in totaal 22 kilo aangekomen, woog op het laatst 90 kilo. Nu weeg ik dus weer 77 maar lijkt het te stagneren.. Los daarvan, heb ik net even een broek geprobeerd die ik gekocht had toen ik rond de 68 kilo woog en die pas ik gewoon!!! Ik snap er niks van.. Want het is nou ook weer niet zo dat mijn buik nog enorm is of zo (dit valt me alles mee)... Maar ik vind het wel een beetje vreemd eigenlijk.</p><p>Geen idee wat jullie hiermee moeten maar ik vond het gewoon raar haha.</p><p>Ik ben benieuwd of meerdere mensen nog na 6 weken zoveel kilo's kwijt moeten en hoe ze dat hebben gedaan of dat het op een gegeven moment weer "vanzelf" gaat</p>