gewicht / sporten

Ja als ik dan online ben ;-)

ik ben met deze zwangerschap niet veel aangekomen, 11 of 12 kilo max.
Inmiddels na 2 weken nog maar 2,5 te gaan. zonder er ook maar wat voor gedaan te hebben.. maar voor de mooi wil ik er 5 extra bij

wanneer zijn julie gaan sporten of van plan...

Ik moet 6 weken wachten vanwege de operatie maar zou nu al wel weer willen beginnen, gewoon om ook even wat voor mezelf te hebben... straks (over 2 weken) is die zin vast verdwenen hahaha

wauw!!!!!!
ik heb geen idee wat ik weeg, woog of ben aangekomen..was altijd al te zwaar en ben echt doodsbang voor de weegschaal.. kijk nu naar mijn kleding...eerste doel is mijn spijkerbroek.

Ohhh ik weet precies wat je bedoelt!!!

Voor m'n zwangerschap woog ik 62 kilo ( ik ben 1.72m), mooi strak buikje, kortom: heel tevreden, sportte 1x pw.

Tijdens mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen( 5 kilo baby) en nu is mijn buik dus helemaal uitgerekt vol striae :-(

Door de heftige bevalling wel al 13 kilo kwijt, maar de laatste 7 moet ik echt zelf doen. Borstvoeding helpt gelukkig ook een beetje haha.

oh ja, ik heb al 3x gehoord of ik nog
zwanger ben door die lubberende buik :-(

Al nieuwe broeken gekocht, want pas niks meer en mag pas over 3 weken weer tillen en lichtjes sporten (door de keizersnede). Kan niet wachten!

ik was in totaal 11 kilo aangekomen, hoef nu nog maar 2 kilo.. (lang leve de bosrtvoeding)
ben sinds vorige week weer met de zumba begonnen, doe ik 1 keer per week!
ik had ook een heel bescheiden buikje dus daar heb ik ook niet veel van overgehouden gelukkig..

@bibi85: dat die mensen hun mond maar houden zeg, verschrikkelijk!!
ze denken vaak dat het ook weer a la minute weg moet zijn.. ( dat is jammer genoeg niet altijd zo )

pff wil ook graag beginnen met sporten ben 22 kilo aangekomen en er moet nog 10 af ,gelukkig voor mij na 3 bevallingen geen striae.ik begin 1 november weer ,dan is het ong 6 weken na de bevalling.

Ik was 15 kilo aangekomen waarvan er verbazingwekkend genoeg nog maar 3 kilo afhoeft (niets voor gedaan). Wel had ik altijd een strakke buik dus ik ga binnekort aan de buikspieroefeningen om te proberen dat een beetje terug te krijgen.

Nog 8 kilo te gaan!! Voel me net een walrus..Het feit leert me eenmaal boven de 30 is afvallen niet zo makkelijk...gaat vanzelf alleen een stuk langzamer als vroeger..Als ik volgend jaar zomer maar weer strak ben!!

Ik heb geen idee hoeveel kilo ik al kwijt ben, maar pas in ieder geval mijn eigen kleding al weer!! En dat na 3 weken!!

Maar ga over 3 weken weer rustig aan sporten.

Terug
Bovenaan