gewicht / sporten

@ just mi: idd! ik zeg er ook gewoon wat van hoor, en over een paar weken/maanden ben ik weer op gewicht en wie lacht er dan! Het zijn ook echt lelijke mensen die dat zeggen, geen gevoel. bah.

Ik was 20 kilo aangekomen, na 1 week was daar al 12,5 kilo van weg. Nu na 3 weken moet ik nog 4,5 kilo tot ik weer op mijn startgewicht zit.

Feit is wel dat we wat af snoepen hier in huis, kilo's chocolade :). Maar de borstvoeding doet vast goed, net als het dertig keer per dag twee trappen naar zolder op en af.

Bij mij vorige zwangerschap stond ik met 4 weken al in de sportschool..... je moet kijken wat je lichaam aangeeft.
Toevallig ben ik afgelopen maandag begonnen met modifast (iets minder dan 2 weken na bevalling) maar merk nu dat mn lichaam het niet aan kan, dus ben weer iets meer gaan eten.

Ben in zwangerschap 20 kilo aangekomen en wil naast de zw-kilo ook nog 30 kilo extra kwijt....
En heb voor mn zwangerschap ook tijdje modifast gedaan dus wilde er mee verder gaan.....

Luister naar je lichaam, als je denkt t aan te kunnen: lekker doen. jij bent diegene die kan bepalen of je lichaam t aankan....

ja, ik was dus iets TE enthousiast...
Over weekje of twee maar weer proberen....

Thanks allemaal!! Zo te kezen doen we het niet zo verkeerd er zijn al aardig wat kilo's weg

Ik mag nog niet vanwege het litteken
Das wel jammer want ik heb er geen last van
Maar we wachten gewoon nog even

@gaabiej mooi streven maar idd wat snel als hè er last van krijgt
Geef je bv?

Hoi hoi,

Ik was tijdens de zwangerschap maar 5 kilo aangekomen dus die was ik eigenlijk direct alweer kwijt. Ben zelfs momenteel wat meer afgevallen, ik wil graag onder de 70 kilo wegen met mijn 1.64.
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met Zumba, mijn meisje is alweer vrijdag 7 weken.
En wat een heerlijkheid, ik merk wel dat mijn conditie minder is en mijn heupen nog niet zo soepel, maar dat komt wel.
Eveneens ga ik in november beginnen met Pilates.... voor de buikspieren hihihi.

Ik ben bijna 20kg aangekomen, en pas de helft daarvan kwijt. Maar ik vind het wel prima, woog altijd weinig dus die paar extra kilo's zitten mij eigenlijk wel goed! Ben meer bezig met dat ik m'n buikspieren weer strak wil krijgen en natuurlijk dat slappe velletje strakker wil zien worden...

Terug
Bovenaan