gewicht zoontjuh 2 maanden

ik heb eerder hier wat op gezet dat me zoontjuh bij de geboorte 2980 was en poaar weken later 2880  en 45 cm         hij was 13 nov gewogen en weegde 3930     en 24 nov op cb woog die 4285 nu 54.5 cm        

hoel zwaar zijn jullie kindjes van 2 maanden           ik hoor graag van jullie kusjes desiree en bryan
 
Hoi Desiree,

Mijn zoontje woog toen hij 8 weken was 4990 gram en hij was 56.5 cm lang. Bij zijn geboorte woog hij 3534 maar hij viel tijdens de eerste week bijna 400 gram af, daarna ging zijn gewicht weer omhoog.

Groetjes, Nims.
 
Wow, ok mijn zoon is vandaag precies een maand, dus wat jonger dan die van jullie maar die woog van de week al 5200...Maar die was ook 4100 bij zijn geboorte...
Ben nu wel erg benieuwd wat ie over een maand weegt dan.
Zijn lengte was bij de geboorte 54 cm, maar die weet ik nu niet, hij moet 7 december naar het cb, dus dan zullen we zien hoe lang hij nu is...
Groetjes...
 
Mijn zoontje woog bij de geboorte 4540gr en was 52cm.
Bij 2 mnd woog hij 5960gr en was hij 62cm.
Nu bij 3mnd woog hij 6330gr en is hij al 65.5cm.
Hij groeit dus behoorlijk in de lengte. (Zit ook wel in de familie)
Het blijkt wel weer  elk kind is anders.  


Groetjes
 
Hoi Dames,
Ik ben gisteren naar de consultatieburo geweest en nu weet ik ook weer hoeveel mijn dochtertje weegt en hoe lang ze is hahaha,was erg nieuwsgierig.
Bij der geboorte(5 weken te vroeg)  woog ze 2752 gram en ongeveer 46 cm en gisteren  woog ze 4670 gram en was ze 54 cm,dus lekker gegroeid.  
Mijn dochtertje Kaylee is nu vandaag 2 maanden oud en daarom wou ik even reageren,wel leuk,zo kan je het een beetje vergelijken he met andere baby`s.
Nou meiden lekker genieten van onze kleine wondertjes.
Liefs Jen(mama van Kaylee 3-10)
 
Hallo

Baby's groeien ongeveer 400 á 500 gram per maand. ze zeggen ook wel ongeveer 150 gram per week. Misschien is dit een geheugensteuntje voor je. als je weer gaat wegen en het gewicht even onthoud dan kan je gelijk zien hoeveel ze zijn anngekomen. Als het echt te licht is dan hoor je dat echt wel van de huisarts of van het CB. Maak je geen zorgen, zolang ze goed eten is er niks aan d ehand. Het is ook niet erg als ze 1 of 2 dagen wat minder eten. Wij zelfs hebben soms ook toch wel eens minder trek in eten.

Is dit je 1ste kindje?
 
Terug
Bovenaan