gewicht zoontjuh 2 maanden

quote: Jen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2005 11:46:28'));

Hoi Dames,
Ik ben gisteren naar de consultatieburo geweest en nu weet ik ook weer hoeveel mijn dochtertje weegt en hoe lang ze is hahaha,was erg nieuwsgierig.
Bij der geboorte(5 weken te vroeg)  woog ze 2752 gram en ongeveer 46 cm en gisteren  woog ze 4670 gram en was ze 54 cm,dus lekker gegroeid.  
Mijn dochtertje Kaylee is nu vandaag 2 maanden oud en daarom wou ik even reageren,wel leuk,zo kan je het een beetje vergelijken he met andere baby`s.
Nou meiden lekker genieten van onze kleine wondertjes.
Liefs Jen(mama van Kaylee 3-10)


Hoi!

ff een vraag: bedoel je met 5 weken te vroeg dat je kindje met 32 weken is geboren?
Dan is het inderdaad 5 weken te vroeg. Er zijn namelijk veel vrouwen die het over ' te vroeg' hebben terwijl dat dan niet zo is. Met 37 weken is een kind volgroeid en dus niet meer 'te vroeg'
Mijn zoontje is met 37 weken thuis geboren, dus drie weken eerder dan de uitgerekende daturm, maar niet te vroeg.   als je kindje met 35 weken is geboren dat is het twee weken te vroeg geboren.

groeten Titiana




 
Mijn zoontje woog bij zijn geboorte 4880 gram en was 55cm lang
op 6 weken woog hij 6040 gram en was 60 cm lang wat hij nu weegt op 2 maanden weet ik niet ik moet maandag 19 dec weer naar het cb en dan weet ik meer.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan