gewicht

Hallo,
Onze zoon is 4 maanden. Is 66cm lang en weegt 7620gr.
Bij de geboorte (na een zwangerschap van 42weken en 5dagen) woog hij 3640gr en was hij 50cm.
Groetjes
 
Heel leuk om te lezen allemaal!!
Mijn zoon is nu ruim 4 maanden en afgelopen week woog hij 9 kilo en was hij 67 cm lang. Hij kwam boven de lijn uit van de grafiek van het cb. Er werd even overlegd met de arts maar gelukkig vonden ze het prima.
 
Even voor de statistieken: Nova was bij haar geboorte 53 cm bij 4 kilo en is nu 20 weken en weegt 8400 gram bij 69 cm.

Valt me trouwens op dat er zoveel grote baby's zijn. Ze zeggen wel eens dat kinderen groeien van veel liefde... Wat krijgen ze dan een hoop knuffels tegenwoordig (hihi).

Wil trouwens niet zeggen dat kleine baby's niet genoeg worden geknuffeld hoor. Was maar een grapje... don't shoot the messenger!

Ciao, Iris
 
Pffff iris goed dat je het er bij zeg hoor hihi had het geweer al in de aanslag ;-)

Zal ook haar geboorte gewicht erbij zetten.
precies 41 weken, 3475 gram en 49 cm.
7,5 maanden 68cm en 7280gram.
Moet wel zeggen dat ik geniet van de kleertjes ze zit nog steeds aan 62 soms 68.

Groetjes
 
Wauw, wat is mijn Sanne klein......
ben er stil van.
Ze was bij de geboorte 2985 gr en lengte onbekend(geboren met volkomen dwarsligging en dan meten ze de lengte niet).
Nu is ze bijna 5 maanden...bij 4 1/2 maand was ze 60cm.en woog ze 5930gr. En.........krijgt een heeeeeeleboel liefde (hihi). Eet lekker en is een heel tevreden en blij kindje...dus wat wil een mama nog meer.
 
Hoi

Onze Kris (zoon)
Is 5 maanden en woog gisteren 6770gram.
lengte weet ik zo niet maar een maand gelden was hij 62.5 cm.
Bij de geboorte was hij 2985gram en 49cm. dus hij heeft het ook heel goed ingehaald.

Groetjes Jenny
 
Nou Sanne (en anderen natuurlijk), ons meisje Donna is nóg kleiner dan jouw Sanne. Ze is nu 5 maanden en weegt plm. 5,5 kilo (Donna was ienie mienie bij haar geboorte: 1990 gram).

Wat natuurlijk zalig is aan onze kleine meisjes is dat ze zo heeeerlijk lang baby blijven! De maxi cosi, kinderwagen en wieg worden optimaal benut.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan