gewicht

hoi

ik ben toch wel benieuwd hoeveel jullie inmiddels al aan zijn gekomen.

ik ben nu 27 weken en 2 dagen en een kleine 8 kilo aangekomen.
volgens de verloskundige een mooi gewicht (wat nog gaat toenemen waarschijnlijk)
vind hetzelf best al veel zeker omdat ik in een half jaar voordat ik zwanger werd 20 kilo af gevallen was.
maar ja de kleine groeit goed daar doen we het voor.

groetjes sandra

hoi hoi,

mooi gewichtje hoor. ik was er voor me zwangerschap 12 afgevallen, en die zitten er inmiddels allemaal al weer bij, ben 27+3 wk dus vind die van jou echt mooi hoor.
ik baal wel een beetje want ben al niet 1 van de slankste maar goed, alles voor de kleine.

xx bambi

heey

ik ben inmiddels al 10 kilo aangekomen
maar goed..
ik let dan ook eigenlijk niet op wat ik eet
was ook slank voordat ik zwanger werd
nou ja ik zie het straks allemaal wel en anders word het sporten

xx

hai!

Ik ben morgen 26 weken zwanger en nu 3 kilo aangekomen. Best netjes dus. Bij mijn eerste twee zwangerschappen was ik rond deze tijd pas 1 of 2 kilo aangekomen, en in de laatste 10 weken kwam ik niks meer aan. En toch geen ini mini kinderen gekregen (eerste zoon 4180 en dochter 3390). Ik ben al redelijk fors van mezelf (1,80 lang en maat 42/44), dus ik heb genoeg reserves, en eet nu wel goed en gezond. Gek genoeg heb ik trek in gezonde dingen en weinig in vet en suiker. Hopelijk blijft dat zo! Na de eerste twee zwangerschappen, was ik ook lichter na de bevalling dan ervoor. maar door de bv die ik redelijk lang heb gegeven had ik zo ´n honger dat de kilo ´s erop vlogen! Bij mij is het dus andersom, hihi

Hoe voelen jullie je verder? Gaat alles goed?

Liefs!

Jeetje, ik voel me ineens een varkentje ± 27 weken en 15 kilo aangekomen. Komt ook omdat er twee in zitten, maar da's dan nog wel veel. Nouja, ik eet wel gezond met weinig snacks, dus het zal wel goed zijn...

Hoi,

Ik ben nu 26,5 week zwanger en 6 kilo aangekomen, vind het nog wel meevallen, maar krijg toch wel veel reacties van "zo, het duurt zeker niet lang meer?!".

Ach, de mensen moeten toch altijd wat zeggen hè!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan