gewicht

Oh Mamarie... geen nood! Hier varkentje nr. 2, ook met tweeling :)
Ben ook zeker 15 kilo aangekomen en heb een buik die wel 8 maanden lijkt...
Ik begin ook lekker vocht vast te houden (kom op met dat slippertjes-weer, want ik wil/kan geen sokken meer aantrekken!) en heb last van een slapende rechterarm 's nachts. Gelukkig is bloeddruk nog prima en eiwit in urine ook ok. Dus ik probeer het maar te accepteren en hoop dat die 2 kids me straks weer lekker slank gaan zuigen aan de borst haha.
groetjes, Rudy

Hoi hoi,

Ik ben nu 29+4 wkn en ben nu ongeveer 10 kilo aangekomen. Ben net ziek geweest dus is er wel weer 2 kilo af, maar ik kom aardig aan. Nog 10 weken, ben benieuwd hoe hard het nog gaat!!

Groetjes, Miranda

Hoi hoi,

ik ben nu 27 weken zwanger en ik ben 9 kilo aangekomen.
Volgens mij is dat ook wel netjes. Het zou mooi zijn als het hierbij blijft, maar dat zal   niet denk ik :)

Groetjes Nathasja

Ik ben bijna 28 weken zwanger en 4 kilo aan gekomen.
bij mijn 2 dochters was ik in totaal 12 kilo aangekomen.
heb een mooi bol buikie, maar niet overdreven ofzo.
maandag naar de vk toe, ben benieuwd wat zei er van zegt...

Ik ben morgen 28 weken zwanger en ben 7 kilo aangekomen, ik sta al een maand stil qua gewicht maar dat komt omdat ik momenteel niet lekker in mijn vel zit dus dat vreet veel energie. Met de kleine gaat gelukkig alles goed die neemt wat hij nodig heeft dus ik maak me er niet te veel zorgen om. Bij mijn eerste kindje was ik totaal 20 kilo's aangekomen en die waren met 6 weken weg, met 8 weken was ik onder mijn startgewicht en uiteindelijk werd ik ineens mager terwijl ik normaal at. Ik zie het wel allemaal als ik maar weer in mijn oude kleren pas na de bevalling dan klaag ik verder niet.

Groetjes,

Puk

Ik ben nu bijna 28 weken en 7 1/2 kilo aangekomen. Doordat ik niet zo lekker in mijn vel zit (veel pijn/frustratie door bekkenklachten) snoep ik veeeel te veel, dus het valt me nog mee. Ik weeg niet iets meer dan tijdens de zwangerschap van onze dochter.
Het gaat er vast wel weer een keer van af ;-)

Kaskes

Terug
Bovenaan