Gewicht

Weer even leuk om te kijken (en te vergelijken)hoe zwaar onze kids inmiddels zijn en/of welke kledingmaat ze hebben.

Onze meid weegt nu 13,5 kg. (geen consultatiebureau meer nodig om te wegen, haha ze gaat hier gewoon zelf op de weegschaal staan)
Ze is niet overdreven dik, maar echt wel een stevige hollandse meid.
Wat broeken betreft heeft ze maat 92. Die zijn wat lengte nog lang genoeg. Met shirts heeft ze maat 98. Heel soms moet ik zelfs een 104 kopen, maar naar mijn idee valt zo;n shirtje dan gewoon klein.

Niks geen kleine kleertjes meer dus...
Die 3,5 kg en maatje 56 zijn al heeel lang geleden :)
(alhoewel sommigen daar inmiddels weer in zitten)

Groetjes, Bianca

Hoeveel Daniel weegt zou ik echt niet weten, hij draagt van kleding maatje 86.
Maatje 80 zit vaak precies en dus koop ik een maatje groter.
Alles zit nog wel ruim en hij kan er nog wel even mee doen.

Liefs Marina

Terwijl ik het berichtje van Marina lees, denk ik...o ja...dan is het wel handig om erbij te zeggen hoe oud de kids nu zijn. Want de kinderen hier zijn volgens mij varierend van januari t/m april. En dat is nog best een verschil.
Minoux is nu 22 mnd.

Groetjes, Bianca

Leah is 10 kilo en draagt maat 86, ze is 21 mnd oud. Ze is geen dikkertje!! (er mag van mij best wat meer spek bij....)

geen idee wat nathalia weegt, moet volgende maand ergens pas weer naar t cb (als ze 2 is)
ze draagt kleding maat 80, soms 86 en ze past ook nog truien van vorig jaar (maat 74)
nathalia is nog steeds een lekkere stevige meid.
niet dik hoor, maar gewoon nog baby vet hahaha.
denk dat ze ongeveer 11 a 12 kilo weegt.

liefs, do

Lenthe is nog een kelintje,(maar ach, ik ben zelf ook maar 1.62 cm) ze weegt 11 kilo en heeft maat 74 soms 80.
Ik ga niet meer naar het consultatieburo, ben ik klaar mee, dus thuis op de weegschaal.
Groetjes Roos.

Zarah is nu 20 maanden en 2 maanden geleden woog ze nog nét geen 9 kilo, dus inmiddels zal ze dat nu wel wegen. Ze was toen 83 cm. Ze draagt maat 80 vanwege de lengte, maar die vallen vaak wat ruim dus dat is echt even zoeken vaak!

Terug
Bovenaan