Gewicht

Hoi,

Bente is van 13 maart, dus bijna 22 maanden, ze weegt zo'n 12 kilo en is ongeveer 78 cm. Van de lengte schrok ik eigenlijk een beetje, ze liep vorige week bij ons onder de keukenla door en toen dacht ik, hmmm ik ga toch eens opmeten hoe hoog die is.
In maart eens navragen bij de arts hier, ze is sinds maart namelijk maar zo'n 4 cm gegroeid. Ze is gewoon een kleintje.
Qua kledingmaat zit ze met broeken in 80 en shirts meestal 86, wel nodig voor haar buik, hahaha.

Groetjes Danielle

Shanice is van 8 februari
Ik weet niet hoeveel ze weegt en lang is maar wat ik wel weet is dat het een behoorlijke lady is. Milton is ook groot voor zijn leeftijd die draagt al maat 116 .
Ze draagt shirts maat 98/104 de broeken maat 92
ook wel 98 maar zijn nog wel aan de lange kant

Hoi,

Hier komt de 2e verjaardag eraan, de 10e word hij 2,
hij draagt nu kleding in maat 92 en soms 98, hij weegt ong 13kilo en is tussen 85-90cm, moet het weer eens opmeten!
Lekkere spekbeentjes dus, merk wel dat hij nu de lengte aan het ingaan is en langzaam iets smaller word, sommige broekjes heb ik al iets kunnen verkleiner maar de meeste staan nog op stand maximaal,,haha

Gr MJ

Volgens mij weegt ze nu ongeveer 12,5 kilo. En ik gok dat ze zo'n 90 cm is. Maar dat weet ik niet zeker. Qua kledingmaat schommelt het nogal. Soms past ze nog in 86. Maar meestal draagt ze maat 92. Een enkele keer al 98, maar dat valt dan wat kleiner. Oja, ze is van half januari. Dus we 'mogen' binnenkort weer naar het cb. Geen idee wanneer, dat krijg ik nu per brief te horen. Gaat dat bij jullie vanaf 2 jaar ook zo?
Groetjes,
Dory

onze dochter is van 21-02 en draagt maat 86/92 van bovenkleding en 86 van broeken en rokken. Ze heeft schoenmaat 24. Haar gewicht en lengte weet ik niet precies maar ze zat de laatste keer op het cb rond het gemiddelde.
Wij hebben de vorige keer ook al een brief gekregen wanneer we moesten komen. Ik heb toen wel gelijk doorgegeven welke dagen v.d.week ik kan ivm werk....

Terug
Bovenaan