Gewicht

Hoi allemaal,
Ben eigenlijk heel benieuwd of jullie al zijn aangekomen, en zo ja hoeveel?
Zelf ben ik nu nog 1 kg lichter dan het moment dat ik zwanger werd. Maar ik ben in het begin 4 kg afgevallen door de misselijkheid en omdat ik niets lekker vond. Ik had best wat kilootjes teveel, dus kan wel wat missen ;)
Dat vond ik niet echt prettig, maar omdat op de 20 weken echo te zien was dat ons mannetje goed groeit maak ik me er nu niet druk meer om. Ook begin ik nu echt wel een zwangerschapsbuikje te krijgen, dus het zal wel goed zijn. Ben er zo trots op!
Hoe is dat bij jullie?
Liefs Kim (Mickey1978)

ik begin nu ook een buikje te krijgen. dat vind ik erg leuk.
zelf ben ik nu 1 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap.
ben in 1e triester 3 kilo afgevallen, dat was er weer aan toen ik naar het ZH ging waar ik ook nog eens 3 kilo afviel. nu dus weer erbij, gelukkig

Ik ben nu in totaal ook zo'n kilo gegroeid, in het begin ook een paar kilo afgevallen maar nu gelukkig weer wat bij gekomen. Mijn buikje is nu eigenlijk al een buik aan het worden en deel duidelijk zichtbaar, waar ik ook heel erg trot s op ben:D.

Ik ben nu met 22 weken bijna 2 kilo zwaarder.
Alleen zit het gelukkig vooral in mijn buik.
Mijn billen, benen en gezicht zijn juist minder dik dan eerst.
Heb nu ook echt wel een buikje, maar toch kreeg ik net weer een reactie over dat ik afgevallen was en dat je niet zou zeggen dat ik zwanger ben!
Raar, want mijn buik was altijd mijn betere zone (dikke benen en billen en platte buik....)

Haha hier het zelfde verhaal als Jenny, heb ook stevige benen en billen en normaal een echt platte buik. Ben eerst 3 kg afgevallen en zat voor de ziekenhuisopname op +1,5 maar door alle stress weer een kilo kwijt dus sta nu een halve kilo in de plus. En voor mijn doen al een beste bolling, en gisteren in het ziekenhuis nog iemand goh 19 week al... tjee je zou helemaal niet zeggen dat je zwanger bent... lol Nou voel toch echt leven in mn bolle buikje hoor hihi.

ik begon op 62 toen 2 kilo afgevallen en nu ben ik 22 weken zwanger en ben nu weer 62 kilo dus jah zit gewoon weer op me oude gewicht. maar nu in me buik hihi. Nou vind het wel prima:D

wow, wat klinkt dat allemaal super! ik had al een bolletje van mezelf, mede door darmproblemen, maar heb nu toch echt een buik! Wel leuk hoor,want mensen zien echt dat ik zwanger ben.
Alleen ben ik wel wat meer gegroeid dan wat ik tot nu toe lees. Ik ben al zeker 5 kg aangekomen en helaas niet alleen op mijn buik,maar ook op mijn billen en bovenbenen.

ik ben nog steeds gelijk aan toen ik begon
bij mijn eerste zwangerschap kwam het ook pas beetje op het eind dat ik aan kwam
en me buik die is wel aan het groeien

Terug
Bovenaan