Gewicht

Ik ben ook al zo'n 5kilo aangekomen,maar ik stond eerlijk gezegd voordat ik zwanger was ook niet meer zo graag op de weegschaal,doordat ik met ivf gestart was en dus aan de hormonen zat kwam ik ook aan.Dus hoeveel ik precies ben aangekomen.Ik denk dus zo'n 5kilo.
Ben nu 22wk zwanger.
Heb wel al een aardige toeter hoor al zeg ik het zelf.

Ik ben nu precies 20 weken zwanger, en ben ong, 4,5 kilo aangekomen, nomaal weeg ik tussen de 60 en 61 kg.
Gelukkig zit het echt alleen bij m'n buik, ohw ja en borsten haha
ik ben erg trots op m'n buikkie!!

ik ben vandaag 21 weken en ben 5 kilo minder dan voor ik zwanger was iedere keer als ik denk dat ik er iets bij heb komt weer een overgeef periode
mijn buik is wel gegroeit

Dat ik zwanger ben daar kan niemand meer omheen (nr. 4 hé, dan is de buik al uitgerekt) maar deze keer al 10 kilo aangekomen, ben benieuwd hoe het totaal zal zijn. Vorige zwangerschap was 22 kilo maar ook allemaal weer eraf gegaan.

Ik ben ook al ruim 6 kilo aangekomen(22w3d, gister toevallig gewogen).. :S
in mijn vorige zwangerschap waren dat in totaal 24 kilo dus ik heb nog heel wat te gaan.. al is mijn streven om onder de 20 te blijven.. hopen dat het lukt!
Mijn buik is ook al enorm hoor, denk dat mensen ook wel geloven als ik zeg dat ik al 30 weken ben..

Denk dat ik nu zo'n 2,5 kg ben aangekomen. Zit gelukkig wel alleen bij m'n buik en borsten. Volgens de VK was dit helemaal volgens schema, dus ik vind het wel prima.

zelf ben ik allen maar afgevallen. had voor de zwangerschap last van overgewicht en het is dus geen probleem dat ik afval en of heel de zwangerschaap het zelfde gewicht houd.
ben nu al een paar weken heen en weer aan het schomelen dus denk dat het binnen kort ook hier gaat aan komen maar ben wel 7 kg afgevallen tot nu toe en als ik dan zo lees dat de meeste wel wat zijn aan gekomen zal het van mijn eigen gewicht zelf misschien wel meer zijn.
ben benieuwde wat er overblijft na de bevalling en of ik tijdens de zwangerschap mijn beging gewicht nog wel in haal!

Terug
Bovenaan