gewicht

ik ging net na een maand me niet te hebben gwogen op de weegschaal staan, en ik schok echt enorm ben in een maand tijd bijna 12 kilo aangekomen. ben nu intotaal 26 kilo aangekomen.
heb zelf helemaal niet zo dit gevoel.
mijn kleding en zo zit nog bijna het zelfde als in het begin.
hou wel wat vocht vast maar zo veel nou ook weer niet.
zijn er meerdere die dit snelle gewichtstoename kennen?

groetjes angelique

Me gewicht gaat nu gelukkig minder maar ben nu bijna 19 kilo aangekomen.. Ik merk het wel heel erg ik heb 3 zwangerschap spijkerbroeken en kan er nog maar 1aan loop meestal in een jogging broek..
Kwa ondergoed is me kerel de lul want vind het erg prettig om in zijn boxers te lopen en mijn shirts kunnen nog net me buik helemaal bedekken..

Maar vind het nutteloos om voor de laatste 5weken een nieuwe gadarobe aan te schaffen

Hoi,
Nee zo heftig ben ik nog nooit aangekomen, deze zwangerschap nu in totaal 8kilo, de laatste keer maar 300gram??
Maar ach meid, je doet er niks aan, de vorige zwangerschappen was ik in totaal zo ong 18kilo bij en je bent er zo weer vanaf, dadelijk je baby en lente en lekker veel wandelen, je kunt nu toch niks aan je gewicht veranderen of bepalen wat je aankomt!!
Wel aangeven bij je vk hé, want het is wel in 1x veel, maar kan idd gewoon van vocht komen en de laatste weken gaan vaak hard!
Liefs MJ

Bij mijn zoontje was ik 33 kilo aangekomen, lette toen ook helemaal niet op mijn gewicht en dronk iedere dag anderhalve tot 2 liter melk met nesquik, dus jah dat tikt lekker aan zeg maar ;-(
Na mn bevalling/bv woog ik 74 kilo.
Nu was ik wel wat afgevallen voor ik zwanger werd, woog toen 63 kilo en ben nu 13 kilo aangekomen.
Ben nu 34,4 weken zwanger dus hoop dat er niet zoveel meer bijkomt en ik na mn zwangerschap er dus ook weer beetje fatsoenlijk tevoorschijn kom haha,

Liefs Marina

heb niet een extreme gewichtstoename... ben zelfs de afgelopen week een kilo afgevallen... was tot nu toe 12 kilo aangekomen en nu weer een kilo eraf... en dat terwijl ik verplichte rust heb.... nah jah...

ben nu 34,5 week dus hoop niet dat het nog veel extra word....

maar mj zegt het al... de mooie tijd komt eraan.. lekker veel met de kleine wandelen en we zijn het zo weer kwijt :D

Ach ja...... ik herken het wel hoor...hier gaat het ook nog steeds hard. Zit op 20 kilo totaal, waarvan de laatste week 2 kilo...hoop niet dat dat zo doorgaat, maar goed.
Als je het verder qua kleding niet merkt is het vast niet erg... alleen moet het er allemaal weer af natuurlijk...
Was mn eerste zwangerschap iets van 30 kilo aangekomen en de 2de keer 28... hoop nu op een kilo of 25 uit te komen, natuurlijk wel veel...maar ik kan er ook niet veel aan doen heb ik het idee...snoep wel redelijk wat, maar het lukt me niet om dat te laten staan!

ach volgens mij verschilt dat per persoon heel erg hoor, ben zelf maar 4 kilo aangekomen tot nu toe maar eet wel alles wat los en vast zit. en idd je loopt het er dadelijk vanzelf wel af.

Kan er niet over meepraten. Zit nu bijna aan mijn startgewicht. Ook ik eet best wel veel en snoep nog meer maar het komt er gewoon niet aan. Hoop dat het er bij jullie straks allemaal weer afvliegt.

Terug
Bovenaan