gewicht

De vk vertelde dat het aan heel veel factoren ligt en dat wettenschappers er nog niet uit zijn waardoor het komt..

Ik zelf leefde bijna 10kilo onder mijn gewicht wat bij me lengte hoort en volgs de vk komt het daarom dat ik zo veel aankomen ben.. Me lichaam heeft zoveel "mama vet" aangemaakt

Als je gezond eet en niet al teveel snoept, kun je er niets aan doen en moet je het loslaten. Na de zwangerschap gaat het er dan ook vanzelf weer af!

Ik ben juist de laatste tijd weer aan het afvallen!! en het voordeel is dat ik er niks voor hoef te doen ;)

Na de feestdagen was ik 4 kilo aangekomen, maar daar is helemaal niks meer vanover.
Van het begin van mijn zwangerschap tot nu ben ik een halve kilo aangekomen!!

Bij mijn eerste zwangerschap was dat ook het geval en na de bevalling was ik 11 kilo lichter!! Met de kleine is in ieder geval alles goed en hoef ik me daar geen zorgen over te maken...waarschijnlijk eet de kleine eerst mijn reservers op...Erg makkelijk ;). Verder scheelt het ook dat ik soms van de lucht van eten al helemaal vol zit dus eet nu verspreid over de dag kleine beetjes...Maar mij hoor je niet klagen ;)

moest vandaag naar de verloskundige en vandaar dat ik me ook had gewogen. dit was namelijk op hun verzoek.
ze schok er verder niet van, ze zij zolang de controles gewoon goed zijn en de baby het goed doet vond ze het niet verontrustend.
moet zeggen heb de laatste 2 weken wel gegegeld een eet aanval. moet dan gewoon zoetigheid eten en kan dit echt niet beheerst doen.
maar ja ik leg me er wel bij neer, ik krijg er met een paar weken iets heel moois voor terug en inderdaad na de bevalling ga ik maar veel wandelen en bewegen om het er weer af te krijgen.
komt ook wel weer goed.

bedankt voor jullie reacties.

hi, ik ben zelf 19/1 bevallen van een prachtige dochter.
Maar ik ben 3x hetzelfde aan kilo's aangekomen, het was helaas 3x 28 kg.
En ook niet teveel gesnoept ofzo, maar gelukkig raakte ik het ook 3x weer kwijt. Al duurd het dan wel iets langer.

Terug
Bovenaan