gewicht :(

hallo allemaal

ik ben nu ruim 6 weken zwanger maar ben volgens mij al ongeveer 1 kg aangekomen.
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

liefs blije knuffie 33
 
Met 6 weken was ik volgens mij nog niets aangekomen wel een beetje opgeblazen buik.Kan dus ook van je darmen komen ofzo.
Ben nu bijna 17 weken en bijna 3kg aangekomen weet ook niet of dat veel of weinig is.Heb overigens ook nog mn gewone kleren aan ik begin nu pas een beetje te groeien.
 
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger, en sinds 2 weken heb ik positieondergoed aan, eem gewone onderbroek knelde in me onderbuik, en een normale bh deed echt zeer aan me borsten, verder loop ik thuis lekker in een joggingbroek, en als ik de deur uit ga, heb ik een positiebroek aan.
Dit is me 3de zwangerschap, en eigenlijk met alle 3 liep ik al vroeg in positiekleding... begin een klein buikje te krijgen, maar ben nog niks aan gekomen, maar wel wat afgevallen, omdat ik minder eetlust heb, ik ben niet misselijk ofzo hoor, maar de portie's zijn kleiner...
maar goed, bij iedereen is het anders...
 
Of ik aangekomen ben weet ik niet, ben nog niet 1x gewogen dus dat kan ik niet zeggen. Ik groei wel, maar goed dat zegt eigenlijk niet veel. Vind het ook niet belangrijk, wat er ook aan zit t moet er (hier dan) na de bevalling toch weer af haha.

xx
 
Bij zowel m'n eerste als m'n tweede kwam ik meteen 2 à 3 kilo aan, de eerste keer bleven die zitten en ben ik in totaal 16 kilo aangekomen, die er echt allemaal binnen 3 weken na de bevalling weer af waren. Nu ben ik 36 w zwanger en gingen die eerste kilo's er ook weer af, toen ik misselijk werd, vanaf een week of 7. Ben nu 6,5 kilo gegroeid terwijl ik me juist veel zwaarder voel dan de vorige keer, alles doet pijn en kost moeite hihi voel me net een olifant.

Het zegt dus allemaal niks, maak je er niet druk om. Zolang jij gewoon normaal gezond eet komt het heus wel goed, wanneer je denkt ' ach t maakt nu niks uit, kan alles wel eten' wordt het een ander verhaal...
 
Met 6 weken was ik 0,5 kg aangekomen maar volgens mij kan dat bij iedereen anders liggen..
Nu ben ik onderhand 26 weken en 12 kg zwaarder..
En kom elke week wel wat bij.
Blijf gezond eten dan is er niks aan de hand.
 
Ik ben in het eerste trimester heel veel aangekomen namelijk zo'n 10 kg. Ging in het begin gewoon heel snel waarschijnlijk ook doordat ik al anderhalf jaar aan het weightwatchen was, gestopt met roken en nu ivm de zwangerschap weer normaal ben gaan eten ipv mager. Ik maakt me er eerst heel druk om, maar merk nu dat het is afgenomen. Ik zit nu op 17,5 week en + 11 kg. Dus niet te druk maken hoor. Belangrijkste is dat je gezond eet en dat je kindje gezond is.
 
Terug
Bovenaan