gewicht :(

Haihai,

Elke zwangerschap is verschillend, ook hoeveel je aankomt en precies wanneer. De een komt heel veel aan in het begin, de ander pas op het eind. Zolang jij je zelf goed voelt en het goed gaat met het kindje zou ik me er niet druk over maken.

Ik zelf ben inmiddels 26 weken zwanger en nu in totaal ongeveer 12 kg aangekomen.
De eerste 3 maanden ben ik ongeveer 2,5 kg aangekomen. De 2e 3 maanden ongeveer 9,5 kg.
Bij mijn zus was dit bijna andersom, de eerste 3 maanden dus een stuk meer dan de 2e 3.

Ik was wel de eerste 3 maanden erg misselijk en heb daardoor niet echt goed kunnen eten (gelukkig niet hoeven overgeven) en ik merk nu wel heel goed dat ik niet misselijk meer ben. Ik heb ook de laatste maand pas meer honger gekregen.

Ik luister maar gewoon naar mijn lichaam en zolang alles goed voelt ga ik me er echt geen zorgen om maken :)

Liefs
 
ik ben ook 6 weken en 5 dagen... en ik ben 6 kilo afgevallen... alleen je ziet het niet... ik lijkt ook inderdaad 10 kilo aangekomen.. maar mijn weegschaal liegt echt niet...
mijn huisarts heeft gezegt zolang ik geen 10 kilo aankomen gaat het goed... dus...
 
Terug
Bovenaan