gewicht

Hoi dames,

Hoe gaat het allemaal? Zijn er al die aankomen? Ik heb net het tegenovergestelde. Ben inmiddels 2,5 kilo kwijt. Het verbaasd me niet echt, dat had ik bij mijn zoontje ook. Eerst 6 kilo eraf en toen 8 erbij. Dus 2 kilo zwaarder dan aan het begin. Van mij mag het zo weer gaan. Ik ben pas met 34 weken positiekleding gaan dragen. Die koop ik nu dus echt niet. Ahhahahah. Hoop dat het bij jullie prima gaat.

Liefs Supertje

ohhh jaloers hier....ben je veel misselijk geweest dat je bent afgevallen?
bij me dochter ben ik ruim 20 kg aangekomen pfff niet leuk meer....nu pas na 3 jaar alles weer kwijt;-)
kan me voorstellen dat je nog geen positiekleding haalt haha ik ook nog niet...draag veel jurkjes met legging dus dat kan een poosje mee als goed is!
Hoe gaat ie met jou?hoe voel je je?
Hier erg moe, soms wat licht in hoofd! mag niet klagen!
liefs Neomi

Geen idee wat misselijk is. Overgeven doe ik niet. Ik ben gewoon raar haahaa. Huisarts zegt ook dat ik altijd alles andersom doe en dat bij mij alles mogelijk is. Ik ben wel moe inderdaad. Maar dat heb ik in het najaar altijd en heb net 2 weken een voorhoofdholte-ontsteking gehad en zit nu met een ontstoken arm (van het bloedprikken??) Dus ben al even niet fit. Ik was na de 1e heel veel aan gewicht kwijt, maar was er ook al aardig wat van teruggekomen. Zat nu 3 kilo onder mijn startgewicht bij de eerste.

Vind het wel lekker dat ik geen kwaaltjes heb, maar word er nog steeds onzeker van. Het enige waar het wel duidelijk aan is (en wel weer een meegroeibh maatje groter gekocht) is mijn voorgevel. Daar had ik een maatje meer aan overgehouden en had al niet te weinig. Dus dat is een beetje jammer hahahahaa.

ik ben zwanger van me eerste en nu 11+4 zwanger, en zo zin elke keer in zoetigheid snoepjes enzo, dus ben 4 kilo aangekomen *Blooos* Tijd dat ik er mee stop haha. ok heb k al wel een buikje waardoor me leggings niet fijn meer zitten.

Lieefs

zo jaloers op je supertje! Nu een kilo aangekomen en ik ben 9+2... Bij mijn dochter was ik in totaal 23kg aangekomen en het heeft mij 2 jaar geduurd om weer te zijn wie ik was.....
Ik zit nu wel sinds juni thuis en dat is ook niet bevorderlijk voor het gewicht dus ik begin al 4 kg zwaarder dan bij de eerste zwangerschap, ik hoop dat ik dit keer niet 23kg aankom!

Wauw had ik dat maar ik woog voor mijn kids rondt de 80 kilo,maar nu 93 het wil dr maar niet af.
ik zou graag sporten maar alleen is maar alleen en voel me nu ook niet top.
ik kan begrijpen dat je je hierdoor ook onzeker gaat voelen maar zoals je zegt jij doet alles anders om! dus dan is dit niet zo''n probleem.

Terug
Bovenaan