gewicht

Hoi, ik ben pas 6+4 wkn en ben nu een halve kilo afgevallen. Sinds een week ben ik zo misselijk als wat 's morgens en vlak voor het eten. Dus dat schiet niet echt op. Gelukkig kan ik daartussen wel voldoende eten. Verder heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus ik moet het allemaal maar zien.

Pff dat doe je goed supertje. Ik ben al 2 kilo aangekomen, terwijl dat niet moet eigenlijk. Heb niet eens aparte eetbuien. Wel vaak last van m'n darmen. Is wel ideaal natuurlijk als je niet teveel aankomt. Maar je moet ook niet teveel afvallen. Schijnt ook weer niet goed te zijn.

Ondanks dat ik misselijk ben en dagelijks moet overgeven ben ik wel aangkomen:(
Ik hou nu al vocht vast.
Bij mijn dochter was ik ruim 30 kilo aangekomen maar na 1 dag ook al 12 kilo kwijt. En na 4 weken 25 kilo. Was hoofdzakelijk vocht. Ben ban dat ook dit keer het weer zo gat. Mijn trouwring heb ik inmiddels al af, bang dat dat anders straks niet meer gaat. Ben nog maar 7+4. Heb me voorgenomen om dit keer niet op de weegschaal te gaan staan. Zal toch wel veel te veel gaan aankomen en voor mijn gevoel kan ik daar wenig tegen doen want hou echt goed rekening dat ik niet meer ga eten

Ben inmiddels nu 9+2. Maar ben al ruim 4 kilo aangekomen. Snoep niet te veel ivm kans op hoge bloedsuikers. Maar hou sneller vocht vast.
Ik kon 2 weken geleden mijn gewone kleren niet meer aan. Sinds deze week draag ik al positie kleren. Tis niet anders...

Terug
Bovenaan