Gewicht

Hallo moeders,

hoe is het met jullie? hier gaat alles goed. we zijn zojuist weer naar het cb geweest.
Ons manneke is goed aan het groeien!!!
Geboorte: 3580 gram
na 2 weken: 3860 gram
na 3 weken: 4090 gram
na 4 weken (vandaag): 4370 gram!

Zijn jullie ook zo tevreden over jullie moppies?

Groetjes Maud

Trouwens... m'n eigen gewicht... ik was circa 16 kilo aangekomen en ik moet er nu nog circa 7 vanaf. Alleen met dit weer ga ik niet veel naar buiten om lekker te wandelen... en verder kun je ook nog niet veel he. Nog een paar weekjes geduld en dan ertegenaan!

Luuk was bij de geboorte 4120 gram en na bijna 2 weken 4410.
Zelf was ik 13 kilo aangekomen en ik ben nu na 2,5 week 11,1 kilo kwijt, dus ik ben er bijna. En ik doe er helemaal niets voor, want naar buiten gaan is nu inderdaad niet echt een optie. Ook heb ik nog veel last van mijn bekken, dus ik ben niet echt mobiel. Ik pas mijn oude spijkerbroeken weer, dus ik mag niet klagen. Waarschijnlijk helpt de borstvoeding me met afvallen, want ik eet ook gewoon normaal.
Liefs Wendy

Eva is in 4 weken van 3350 naar 3890 gegaan en ik was. 14 kilo aangekomen en er moeten nog 2'5 kilo af ik moet wel naar buiten loop 3 keer per dag heen en weer van school dus dat wil wel ;-)

Mijn dochter vandaag 4 weken en van 3540 naar 3960 (2dgn terug). Mijn gewicht is drama, nu 72 kilo en woog 64. Pas nog lang mijn kleding niet. Eet niet veel of vet, maar beweeg totaal nog niet. Moet snel het vondelpark in en rondjes lopennnn. Geen idee hoe ik het eraf ga krijgen zonder oppas, zodat ik kan sporten.

Tips???

Succes meiden liefs Lucy

Joaz was na vier weken 3980 gram, bij de geboorte woog hij 3430. Volgende week gaan we voor de tweede keer naar het cb.

Mijn eigen gewicht, tjsa, ik was 25 kilo aangekomen, ben er nu zo'n 19 kwijt, dus nog 6 te gaan. Ik sport wel weer, en loop veel van en naar school.

Mijn kleding pas ik nog niet, maar goed, mijn figuur moet nog weer in vorm zakken hahaha.

Bij onze sportschool hebben ze smorgens van 9 tot 12 oppas voor de kids, idee om zoiets te zoeken Lucybox?

Ik ben al mijn kilo`s alweer kwijt, helaas zit er ook weer aan....pfff Ik was terug bij af haha

Tara woog 2790 bij de geboorte en gisteren woog ze 3800 gram (das ruim een kilo in 5,5week).

We klagen niet !

Terug
Bovenaan