Gewicht

Lars is nu 3 weken en woog bij zijn geboorte 3210. Vorige week bezoek gehad van cb en toen woog hij 3680. Volgende week woensdag mogen we voor ons eerste bezoek naar het cb.

Mijn eigen gewicht is nog een drama, maar ja beweeg ook nog nauwelijks. Ben nog aan het herstellen van mijn ks. Ik was 20 kilo aangekomen en ben er 10 kwijt. Nog 10 te gaan dus.
Het weekend maar eens een poging gaan wagen om te gaan wandelen met de kleine man.

Robin is ook drie weken oud en woog bij haar geboorte 2605 gram. Vorige week maandag was ze al aangekomen en woog ze 2990 gram. Aanstaande maandag wegen we weer en denk ik dat er wel weer wat bij is gekomen!

Ik ben zelf iets van 15 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap en ben er een zeven kilo kwijt. Nog acht te gaan, al stel ik mijn eerste mijlpaal op 60 kilo (dan moet ik er nu eerst zes af krijgen).

Ik baal van mijn slappe buik - of eigenlijk is het meer een leeg ' huisje' , maar moet nog even geduld hebben voor ik aan de bak mag. Wandelen nog niet gedaan vanwege het weer en sporten mag nog even niet. Hoop wel weer iets van mijn oude figuur terug te krijgen! Mijn borsten zijn helaas wel weer helemaal terug in oude vorm... ;o) Vond die mooie volle zo mooi!

onze kleine man woog bij de geboorte 3575, maandag was er hier iemand van het cb en toen zat ie bijna weer op zijn geboorte gewicht (10dagen oud) volgende week donderdag moet ik voor de eerste keer zelf naar het cb.

ik zelf ben tijdens de zwangerschap een kleine 10kg aan gekomen en die is er al weer helemaal af. pas weer mijn oude broeken (op 1 strets na). denk dat voornamelijk de borstvoeding daar aan mee geholpen heeft. ik ben wel redelijk mobiel, kom in ieder geval 1 keer per dag buiten om mijn dochter van school te halen, maar beweeg nog niet zo heel veel. hier ook nog wel een slap buikje ook al is ie wel weer plat. weet eigenlijk niet vanaf wanneer je weer buikspieroefeniingen mag doen.

succes meiden met de laatste kilo's, maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn. zorg gewoon goed voor je zelf en kijk wat je lichaam aan kan.

ik heb geen idee hoe zwaar mijn meisje is,
moet pas over 2 weken naar het buro.
Zelf was ik de kilo's 2 weken na de bevalling al weer kwijt, was de laatste weken van het zwanger zijn al een pond in de week aan het afvallen, dus dat scheelde. Ik ben nu lichter dan ik in een paar jaar ben geweest, heerlijk! Nu moet de buik nog wat steviger worden, maar dat komt vanzelf wel weer.
geniet van jullie kleintjes en de kilo's komen wel, en anders maar niet

Hayden is nu 5 weken en woog bij de geboorte 320 gram en is afgelopen donderda naar het consultatieburo geweest en weegt nu 3950 gram.

Ik was zelf 10 kilo aangekomen en zit nu alweer op m'n oude gewicht. Kan niet wachten om volgende week te gaan sporten en alles weer wat te trainen en dan met name m'n buik weer te verstevigen :p

Terug
Bovenaan