Gewicht

Ik moet nog tot eind maart ben 1,75 en nu ongeveer 17 kg aangekomen van 72 naar 89...:(
Denken jullie dat er nog veel bij komt die laatste weken? Op hoeveel zitten jullie nu?

Och meid dat valt totaal niet te zeggen

dat is zo verschillend bij iedereen

ik ben 1,76, van 88 naar 92 gegaan
vorige zwangerschap van 96 naar 94 gegaan
oja ik ben 37,4 zwanger

Ik kan niet eten door de hormonen, vooral deze laatste weken met extra hormonen wordt het echt moeilijk. Alleen nachts om 3 uur even hongergevoel maar niet genoeg om bed uit te gaan, verder hele dag eigenlijk niet.

Reken op 10-15 kilo eraf na je bevalling, dan valt het toch best nog mee?

En het is dan zo druk met slapeloze nachten en evt bv dat je sowieso de 1e weken nog wel wat kwijtraakt hoor. De buikhuid heeft ook even tijd nodig maar trekt vaak heel goed weg.

Je hebt van die slanke vrouwen met 7 kids en een hele strakke buik! dus alles is mogelijk.

Ik moet ook tot eind maart en tot nu toe ongeveer 12 kg aangekomen van 67 naar 79kg.meestal word na 37 weken weer minder,tenminste is mijn ervaring,en vanaf 30 weken heel snel met kg,maar dan groeid kindje ook heel veel

liefs jootje

Ik ben nu 36+4 . ben bijna 1.80 en ben van 66 naar 77 gegaan. toevallig gister op de weegschaal gestaan bij de vk.. dus precies 11 kilo..voornamelijk van de laatste weken. had hier thuis ook af en toe gewogen en was in de laatste week zo'n halve kilo bijgekomen.

ik ben ook ongeveer al 17kg aangekomen
ik zit nu in week 35
Dit is mijn eerste zwangerschap.

ik heb het voornamelijk te danken aan dat ik gestopt ben met roken.
en veel naar zoet grijp. probeer dit wel heel erg te beperken maar soms lukt dat gewoon niet.
Ook omdat ik weinig lichaamsbeweging krijg omdat ik vreselijk last van mijn bekken en rug heb.

Verder vind ik het nog best netjes..
we gaan er na de bevalling wanneer dit toegankelijk is natuurlijk hard wat aan doen.
Ben van plan elke dag op de hometrainer te gaan.

Ik vind het niet erg aan me te zien.. de vk zei zelfs dat ik een heel klein buikje heb...
maar toch ben ik al ruim 18 kilo aangekomen... dus tja.. we zullen wel zien hoe het erna is..
gewicht interesseert me eigenlijk helemaal niets.. Zolang ik me maar lekker in mijn vel voel.. ik weet als ik echt wil afvallen dat ik dat kan..
vorig jaar ben ik aardig wat afgevallen door een suikerdieet (geen koolhydraten enzo).. maar dat was voor mijn gezondheid en niet als doel afvallen.. Heb ik ruim 3 weken gedaan en de kilo's vlogen eraf ! Voelde me toen ook super goed eigenlijk..
dus wie weet doe ik dat hierna ook wel... ik heb zoveel suikers gegeten deze zwangerschap... schandalig ! Dus alles weer even ontgiften zal niet verkeerd zijn ;)

We zullen het allemaal wel zien ;) zolang je je maar lekker in je vel voelt zitten toch !?

Ik zou niet weten hoeveel ik ben aangekomen. Ik loop in het ziekenhuis en schijnbaar doen ze daar niet aan wegen tijdens de controles. Ik weet alleen dat alles alleen op mijn buik zit en verder niet, sterker nog, ben vooral afgevallen op andere plaatsen haha dus daar hoor je me niet over. Ik zie wel wat er zometeen na de bevalling overblijft.

xx

Terug
Bovenaan