Gewicht

Ik ben nu bijna 36 weken, ben 1,62m en ben van 67 naar 79 kilo gegaan. Op zich wel redelijk dus. Wel jammer dat ik nu ook vocht aan het vasthouden ben en daardoor broeken en schoenen niet meer pas :-S.

ik ben nu 36 weken en 3 dagn en woog altijd 52 en nu 67 kilo ben 1.63.@roozz ik begin ook vocht vast te houden bij mijn enkels en voeten maar dat is s ochtends meestal wel weer weggetrokken

Ik zit nu op 37,5 wkn (oeh, wat komt het dichtbij :) ). Ik ben 1.78 lang en begon met 61 kg....nu 78. Ook al 17 kg aangekomen dus. misschien dat ik de 20 kg nog wel ga halen. Mijn moeder was ook bij ons 20 kg aangekomen en dat is helemaal goed gekomen. Maak me nog geen zorgen. ben halverwege mijn zwangerschap gestopt met sporten wat ook niet mee werkt en had ook onwijze honger het 2e trimester...en ik heb al een hoop mensen gesproken die ook veel aangekomen waren en wat ook weer goed gekomen is...op één na, maar die was 40 kg aangekomen :s (wel van een tweeling). je bent dus niet alleen!

@mama van lot: doe je mij na? ik ben 1,75 en van 88 naar 92,5

Bij mara begon ik met 96 kilo en na de bevalling was ik 81 kilo, zo veel gezonder dus ik was er wel blij mee. Omdat ik heel slecht at tijdens de zwangerschap en daarna weer gewoon ging eten kwam er 7 kilo weer bij

En toen was ik weer zwanger hihihi, voor mijn lengte is eindigen onder de 80 wel gezond denk ik.
Dieten kan ik niet,
Mijn buik is een michelin-buik en zal ook zo blijven, maakt mij ook geen ene zier uit hoor.
Als ik straks gezonder ben, kan ik een betere moeder zijn voor mijn 2 meisjes en daar ben ik wel blij om.

@jeannette1: ja, 's ochtends wel minder vocht, maar binnen no-time is het weer terug hoor! Dus nu maar zoveel mogelijk met de benen omhoog. Dat helpt goed!

Ben inmiddels alweer 80 kg :-S. Moet nu toch wel een beetje uitgegroeid zijn hoop ik haha... 13 kilo vind ik wel prima.

Terug
Bovenaan