Gewicht

ik was 20 kg kwijt na de bevalling. Heb wel een flinke buik nog, DAt zal niet meer erg weg gaan. heb vel over. Doordat ik BV geef kan ik eten wat ik wil en kom ik niet, maar omdat ik veel eet val ik ook niet af. Dus daar wil ik nu wel op gaan letten xx

Ik zit weer onder mijn gewicht van voordat ik zwanger werd, dus dat is -12 maar nu moet ik weer verder met de strijd die ik heb gestaakt tijdens de zwangerschap -25 alleen dat wil voor geen meter nog. Door die hormoonhuishouding vreet ik me af en toe nog een hoedje...

was er 15 aangekomen en moeten er nog 4a 5 kg af tot oude gewicht
ook nog een flubberig buikje hoor haha...mn man vind reuze meevallen na 3 kids
heb ook heel de tijd zo een honger zeg!komt echt door de borstvoeding ja!kan heel de dag wel eten haha

liefs jootje

Ik zit er inmiddels weer onder. Mede door borstvoeding en buikgriep wat 1,5 week aanhield hielp ook enorm mee ;) Maar heb nog steeds een overduidelijke zwangerschapsbuik! Komt door alle snoepjes en chips wat er in is gegaan tijdens de zwangerschap :) Ach gaat vanzelf wel weer eens weg.
Liefs

Ik ben bijna 20kg aange komen..nog iets van 7 eraf tot mijn oude gewicht..
Ik heb ook steeds trek, vooral's avonds..heb ik veel snoep behoefte haha ik geef ook bv.

Ik ben er nooit zo mee bezig en interesseert me weinig..dus eet lekker waar ik zin in heb :D

Moet nog 1 kilo en dan ben ik weer op m'n oude gewicht. En dat terwijl ik alles eet wat los en vast zit, aangezien borstvoeding me ook hongerig maakt. Borstvoeding geven helpt enorm :). Toch is m'n buik veel dikker dan eerst en flubberig :-S

Hier ook op mijn oude gewicht, maar mijn buik zit er ook nog. 's ochtend valt het mee, maar aan het eind van de dag lijk ik wel 3 maanden zwanger.

Hoe is het met de borsten van de borstvoeding dames? Heb het van de week eens even bekeken, maar denk dat die toch ook niet meer helemaal de oude worden hoor haha

Terug
Bovenaan