Gewicht

Ik was 12 kilo aangekomen en ben nu weer terug op oude gewicht. Ik pas al mn oude broeken weer al heb ik nog wel een klein buikje en hangtieten haha. Denk ook niet dat dit nog veel beter gaat worden nu na 2 kids. Nou ja, mn man is nog altijd blij met me! Ik ben nog steeds niet weer ongesteld geworden na de bevalling en heb het idee dat mn buik daardoor wel wat opgezwollen is.

Zijn er nog meer dames die nog voor het eerst ongi moeten worden? Ik ben nu 10 weken geleden bevallen en heb maar 3 weken gevloeid. Nu dus nog niks.

Liefs ciomama

ben nu 82 kilo, ik was 96/98 toen ik met de oudste begon, ben dus prachtig op gewicht en moet nog beginnen met werk en sport

ik ben van maat 46/48 naar 42/44 gegaan!

ja dikke flubberbuik maar die had ik toch al, ik ben tevreden

Ik was 15 kilo aangekomen er moet er nog 5 vanaf. Geef BV en eet ook nog wat ik wil (teveel snoep dus) ga volgende week wel weer beginnen met sporten voel ik me hopelijk wat fitter.

Tja m'n borsten mogen van mij wel weer wat minder, vind het maar niks.

Ik moet ook nog ongi worden ben 8 weken geleden bevallen en ook ongeveer 3 weken gevloeid. Morgen de spiraal erin!

Ik was in mijn zwangerschap al 12 kilo lichter dan ervoor. Heb geshopt met mijn moeder en ben gewoon 2 kledingmaten gezakt. Zit gelukkig onder mijn gewicht van voor de zwangerschap. Alleen de buik is nog lang niet weg. Slappe boel dat. hahaha

Ik zit rond mijn start gewicht en ben met de nagym en zelf al weer druk met buikspieroefeningen. mijn borsten vallen wel mee op dit moment en ik geef ook bv.. ik eet ook alles wat los en vast zit!! Aniek is nu bijn 8 weken en ik ben al wel weer ongesteld.. misschien kont het door de pik carazette waar ik mee begonnen ben. ik krijg er ook enorme stemmingswisselingen van.. ik kijk het nog even aan. anders wordt het hier toch ook een spiraaltje.

Terug
Bovenaan