gewicht

Niet het favoriete topic natuurlijk.. van mij ook niet maar ik vroeg me af hoe het bij jullie de eerste drie maanden qua gewicht is gegaan..

Voor ik zwanger werd was ik namelijk aan het lijnen en was ik inmiddels 8kg afgevallen. Nog maar twee kilo van mijn eerste streefgewicht verwijderd. Op een gegeven moment ben ik ermee gestopt omdat ik mijn eetpatroon al zo had aangepast dat ik zonder shakes en repen door wilde gaan. Vlak erna kwamen we erachter dat ik zwanger ben en ben ik ook zeker niet meer verder gegaan met lijnen.

Nou ga ik net op de weegschaal staan en ben ik nog maar een halve kilo verwijderd van dat eerste streefgewicht. Ik hoor altijd alleen maar dat vrouwen aankomen en aangezien het mijn eerste zwangerschap is heb ik er ook geen ervaringen mee dus ben ik wel heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Leuk detail is dat ik op kosten van mn vriend mocht gaan shoppen zodra ik mn eerste streefgewicht gehaald had.. Nog ff en ik kan een leuke zwangerschapsoutfit gaan uitkiezen ;-)
 
Hoi hoi,
Met mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 20kg aangekomen.Gelukkig was alles er ook weer snel van af.
Nu ben ik 15 weken en 2 dagen zwanger en ben 2 kg lichter als voor mijn zwangerschap.
Bij iedereen verschillend. Zelfs per zwangerschap.

Liefs Ester
 
ik was ook 2 kg afgevallen, nu 54 kg.
ik kom ook veel aan 15-20kg(andere 2 zwangerschappen) maar mijn honger is niet groot nu ik zwanger ben en het smaakt me ook niet.
ik mag donderdag weer naar de verloskundige en ben benieuwd wat ik weeg.
ik ben dan 14 wk en 4dg zwanger
mijn buik groeid goed, kan nog 1 broek aan maar mijn zwangerschapsbroeken zijn echt veelste groot. kan 2 benen in 1 broekspijp doen. echt geen gezicht.

groetjes
 
Hoihoi, hier bij de eerste 15 kg aangekomen waarvan er na de bevalling 5 kg kwijt en helaas de overige 10 mocht ik houden...(ik was voor de zwangerschap ook wel eigenlijk te licht voor mn lengte dus die extra kilo's konden eigenlijk geen kwaad) Bij de 2e max 10 kg aangekomen en weer terug naar het gewicht van voor de zwangerschap. Nu 16 weekjes onderweg en de eerste weken afgevallen en nu langzaam aan zit ik weer op het gewicht waar ik op zat toen ik zwanger werd van de 3e...Ik heb niet zo heel veel eetlust en zit heel snel vol, dus hopelijk blijft dat zo ;-)
 
Ook ik ben afgevallen, nu komt het er langzaam weer bij. Zolang je niet lijnt en gezond eet. Is er weinig aan de hand. Gewoon zeggen tegen je VK.. als die zegt dat je verder onderzoek nodig hebt, dan pas moet je je zorgen maken.
 
o ik ben voorbeeld van dikke moeke haha zo voel ik me dan ook bij me eerste ben ik welgeteld een zekere 30 kg aangekomen en net voordat ik weer zwanger was was ik weer 15kg afgevallen en na de bevalling was ik al meteen 10kg kwijt
nu ben ik al weer 10kg aangekomen ik heb ook een mega buik ziet eruit of ik wel niet al 30 weken zwanger ben voor me gevoel met darmen zijn ook helemaal opgezet.
wou dat ik niet zo veel aankwam moet straks weer flink aan de bak om het ervan te krijgen
 
Hoi,

Hier bij de eerste 30 kilo aangekomen (was 2 weken na de bevalling 20 kilo lichter, het was bijna allemaal vocht) en nu iets van 2,5 kilo bij 17 weken. Ik heb net afgelopen vrijdag voor het eerst een positiebroek aan, ik pas mijn eigen broeken ook nog hoewel dat nu wel iets minder comfortabel wordt. Ach, gewicht zegt niet alles. Dat bleek wel tijdens mijn eerste zwangerschap, ik zag er op het laatst uit als een kamerolifant en 2 weken later paste ik weer in mijn oude broeken. Ik maak me er nu dus gek genoeg ook minder druk om hoeveel ik aankom.
 
Terug
Bovenaan