Gewichtstoename?

Hoi mama's in spe,

Hoe is het bij jullie op de weegschaal?
Ik ben inmiddels 2.5 kilo aangekomen en ben vandaag 13w4d.
Ik vraag me af of dat "normaal" is of dat ik toch teveel eet (heb de hele dag honger namelijk hihi).
Groetjes,

Missy

He hallo,

Bij iedereen is dat anders hoor. Dus je moet je niet gaan vergelijken met anderen. Straks denk je nog dat het niet goed is... Volgens mij is het best normaal dat je al wat aankomt. Bij mij is het net andersom. Ik ben nu 15 weken zwanger maar ben de eerste maanden zo misselijk geweest en heb zovaak staan spugen boven de wasbak dat ik 2 kilo lichter ben dan aan het begin van de zwangerschap, maar zou zo met je ruilen hoor... Lekker overal van genieten en lekker eten... straks komt dat vast ook wel weer bij mij. Vooral in de laatste periode ben ik dol op lekkere dingen en kom ik vele kilo's aan... Dat was in ekl geval zo bij de vorige twee zwangerschappen...

Nou meid, geniet maar lekker van het eten en de zwangerschap.

Hoi Missy,

Maak je maar niet al te druk. Sommige vrouwen komen veel aan, anderen bijna niet.
Ik ben ook nog niet echt aangekomen maar ja, ik had de vetreserves er van tevoren al goed aanzitten, .
Bij Sven was ik ook maar 7 kilo aangekomen.
Zo lang je gezond eet en niet heel de dag chips en snoep eet, zou ik me niet al te druk maken. Als je echt honger hebt, moet je gewoon eten.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, zwanger van nr. 2

Hoihoi,

Hier gaat het goed met de weegschaal.. Was 2,5 kg aangekomen, tot ik vorige week buikgriep kreeg en 4 kg afviel omdat ik niet eens een slok water binnen kon houden. Dus nu staan we weer in de min... Ach zit er zo weer aan.

Voel mezelf al wel megadik. Bij de eerste ging je echt pas wat zien bij 20 weken, maar nu is het al erg duidelijk... Hoop dat het wel een keer stopt en dat je niet extra dik ook bent aan het eind..

Groetjes,
Jo

hoi

ik ben 2 kg afgevallen, maar dat zegt helemaal nix! Bij Fleur viel ik eerst ook af maar op het eind van het liedje was ik toch 20 a 25 kg aangekomen.
dus ik prijs mezelf nog niet. Ik hoop het deze x wel anders te kunnen doen.

groetjes

hoi meiden,

Ik ben nu veertien weken zwanger en al 5 kilo gegroeid, vooral de eerste weken moest ik erg veel eten om de misselijkheid weg te krijgen.

Gelukkig is dat nu al veel minder, maar ik moet wel met regelmaat eten.

Natuurlijk probeer ik wel op gezonde voeding te letten, en soms heb je wel je dagen dat je zit te snaaien.

Dus ik ben benieuwd op hoeveel de weegschaal straks eindigd.

Vorige keer was ik 30 kilo gegroeid, maar daar zat wel heel veel vocht ook bij.
ik zag er niet uit op het eind, net een opgezwollen spons.

Maar ja, je mag niet klagen het is voor een goed doel,

en de kilo's raak je wel weer kwijt.

groetjes paula

Tja, aankomen...
Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik in totaal bijna 20 kilo aan (bevallen met 37 weken), bij de tweede zwangerschap ongeveer 30 (bevallen met bijna 42 weken). Bij de derde zwangerschap viel ik in de eerste twee maanden 7 kilo af en na 12 weken bleek het hartje niet te kloppen. Nu ben ik ruim 15 weken zwanger en vanmorgen heb ik de weegschaal maar weer eens opgezocht. 1,5 kilo erbij. Mijn buik is ook al wel met 15 centimeter in omvang gegroeid, ik zie wel waar het zit ;-).
Ben wel benieuwd waar ik dit keer eindig. Het heeft me best veel moiete gekost om de laatse 16 van die 30 kilo eraf te krijgen....

Terug
Bovenaan