Gewichtstoename?

Hoi,

Ik ben nog niets aangekomen en nu 14 weken zwanger.
Maar ik was net weer op mijn oude gewicht, toen ik dus ontdekte dat ik weer zwanger was. Dat is dus een jaar na de geboorte van mijn zoontje. Bij die zwangerschap kwam ik 20 kilo aan. Dus ik houd weer rekening met de nodige kilo's en dat het dus weer een jaar kan duren voordat ik weer mijn oude gewicht heb.

Liefs Judith

Hoi,

Bij iedereen is dit zo verschillend......
Zelf ben ik door zo misselijk te wezen en veel boven de bak te hangen al 6 kilo kwijt geraakt!!   (was dit met de andere 2 ook, dan 9 maanden lang)
Nu gaat het beter en wordt de misselijkheid minder.
Zelfs zo dat ik nu 1 kilo aankom, maar dan ben ik nog steeds min 5 kilo.
Wel begint mijn buik te groeien en kun je het zien dat ik zwanger ben. Maar heeft iemand mij een poos niet gezien vragen ze aan me of ik ben afgevallen :)

Ondertussen ben ik 17wk en 5 dgn.

Succes iedereen.
gr. Blije Mama van 2

hoi hoi

dat is echt bij iedereen verschillend volgens mij ik ben 19w+2dg en ben 5kilo aangekomen ik eet normaal me brood en avond eten en tuurlijk af en toe een koekje maar echt niet de hele dag snoepen en ben ook gestopt met roken dus valt volgens mij ook wel mee na de bevalling gaan we weer mooi naar de sportschool.

Ik heb een tijdje niet op de weegschaal gestaan, maar denk ongeveer 5 kg te zijn aangekomen zit nu in de 18 wk.

Maar dit komt voornamelijk door mezelf, kan niet ophouden met eten en dan voornamenlijk een chips-manie en drop-manie....
Bij de vorige zw. had ik dit ook. Ik hield ook veel vocht was en was over de 20 kg aangekomen, gelukkig was dit na 3 wk ook weer helemaal weg (had geen honger en door borstvoeding werd ik letterlijk leeg gezogen hihi..)

Het zal vast wel weer goed komen (hoop ik)...

gr. Ilone

Gelukkig ook wat mensen die aangekomen zijn! Dacht bijna dat ik de enige was met een paar kilo's erbij!

Ik ben morgen 18 weken en nu 4 kilo aangekomen. Natuurlijk heb ik wel een beetje extra gesnoept maar niet echt overdreven. Ik probeer vooral zo gezond mogelijk te eten voor Ukkie. Veel fruit en vezels.
Groenten heb ik tegenwoordig wat moeite mee, sinds ik zwanger ben lust ik ineens bijna geen warme groenten meer. Niet zo handig!

Volgens mij is gewicht zo persoonsgebonden daar kan je geen peil op trekken.
Ik ben alleen dikker geworden op mijn buik en borsten dus daar zitten echt die 4 kilo aan.
Ik vind het wel prima, na de bevalling ben ik het hopelijk snel weer kwijt!

Liefs,

Missy

Dag dames,

Im ben u 16,2 weken zwanger en ben 2 kilo aangekomen. Omdat ik nu rust moet houden ivm voorliggende placenta ben ik bang dat ik nu snel ga aankomen, dus ik probeer maar niet te veel te snoepen, hihi, is wel moeilijk.

Bij mn eerste was ik iets van 12 kilo aangekomen, kindje was 2930 gram.
bij mn tweede was ik 14 kilo aangekomen, en was het kindje 4040 gram.

Ik hoop nu ook niet meer dan 14 kilo aan te komen.  Na de laatste ben ik nooit meer op mn oude gewicht gekomen.

Hallo allemaal! Nou dit keer ga ik persoonlijke records breken: ben zeker al 7 kilo aangekomen in bijna 20 weken-zwangeren... vorige keer was er rond die tijd met moeite 1 kilo bij! Klinkt veel maar ik was echt een soepstengel, dus ik vindt het eigenlijk wel ok...

Terug
Bovenaan