Gewichtsverlies

Hej dames!!

Ik vroeg mij af of er meer vrouwen zijn die kilo's zijn afgevallen de eerste 3 maand? Ik ben zeker wel 3 kilo afgevallen en ben nu 14 weken zwanger, en heb nog steeds niet het gevoel dat er weer wat bijkomt.

Ik baal hier echt ontzettend van, want me broeken zitten steeds ruimer bij de benen en billen. Opzich eet ik wel voldoende, maar nog niet zoals voor mijn zwangerschap. Vind niet alles lekker meer enzo.

Groetjes Martine
 
Ik ben ook 3 a 4 kilo kwijt, dit was bij mijn vorige zwangerschap ook! Uiteindelijk maar 5 kilo aangekomen!
Ik eet ook veel minder dan ik normaal eet, ik denk wel de helft. Komt wel goed!
 
Ik ben 1 kg afgevallen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik nooit afgevallen en was ik uiteindelijk 9 kg bijgekomen.

Ik heb toevallig gister een foto gezien van toen ik 15 weken zwanger was van de eerste. Nu ben ik 11 weken en er is nul komma niks te zien. Ik kan me niet voorstellen dat er in de komende 4 weken een buik aangroeit zoals ik die had toen ik vorige keer had met 15 weken. Ben benieuwd.....
 
he meiden, bij de eerste ging er 2 kilo af 1 pond erbij, tottaal nog geen 10 kilo aan gekomen, zolang kindje groeit is er niks aan de hand, zijn meiden zat die zich helemaal niks kan eten die het gelijk eruit gooien en niks binnen houden hebben toch een gezond en een flink kind, de kleine haalt genoeg voeding uit je lichaam , enigste is da je eet om wel wat voor je zelf te hebben kwa energie, sommige zeggen je moet voor 2 eten nou is allemaal baker praatjes dus geen zorgen, als je echt zorgen maakt bel je gewoon ff de verloskundige of gyn op waar je bij loopt.

s6 allemaal/
 
Fijn dat meer vrouwen dit hebben! en dat het er gewoon bij hoort. Mijn vriend zegt dat ik beter moet eten, en probeer dit ook echt hoor! Maar goed, als niet alles er in gaat dan houdt het gewoon op... (wat hij dus ook niet altijd begrijpt, mannen...)

Ik probeer uiteraard wel iets te eten wat wel naar binnen gaat, maar vind het ook wel es leuk om weer eens normaal mee te doen met het avondeten. En als je op visite gaat, dan staat er altijd genoeg op tafel wat wij dus niet mogen hebben. Waardoor je eigenlijk ook altijd minder mee eet! lekker balen dus...

En inderdaad de kleine neemt je voeding wel, dus blijft er voor mij niet veel over :( waardoor je energie ook minder wordt. Hoop dat het nu in de tweede trimester beter gaat!
 
Hey Meiden,

Ik ben nu ook zo 2 kilo lichter dan voor dat ik zwanger was. Ik eet s´morgens en s´avonds een stuk minder dan voor heen omdat ik minder trek heb. Maar ik krijg toch na een paar uur na het avond eten trek en dan neem ik wel wat. Dus eet op zich helemaal niet slecht. Ik ben morgen 14wkn maar ik heb toch al echt een buikkie. Bij me 1ste zwangerschap zag je pas wat met 6mnd en was in totaal 12 kilo aangekomen. En hier ook nog steeds erg moe, totaal geen energie en ook ik hoop dat het vanaf nu af aan beter gaat. Iedereen in ieder geval heel veel succes.
 
Ik ben ook afgevallen en volgens de verloskundige was dat niet zo erg. Als ik maar probeerde om zo vaak mogelijk te eten. Dus nu toch flink aan het proppen af en toe, maar het lukt nog niet erg
 
Terug
Bovenaan