Gewone transporter fiets

Hoi,
ik heb ook deze fiets met een fietszitje van bobike. Het is volgens mij altijd wel een beetje krap, maar in principe moet een fietszitje gewoon passen op de cortina transport fiets.
groetjes 

Ik heb ook een cortina u4 met een kinderzitje voorop. Eerst vond ik het ook wat krap, maar we hebben het zadel iets lager gedaan en nu naar heel wat ritjes verder ben ik echt super blij dat we geen andere fiets hebben gekocht. 

Ik ging een zogeheten mama-fiets kopen en kwam thuis met een transport fiets. Was volgens de verkoper prima als mama fiets te gebruiken en is een lekker stoere fiets! Gaat heel goed! Nu met 2 kindjes en een vol krat wel zwaar. Maar of dat minder is bij een andere fiets?

Hier ook een Cortina transportfiets, al wel wat ouder maar zal in het model niks uitmaken. Ook een Yepp fietsstoeltje. Stuur iets hoger, zadel laag (stond het toch al) en het kratje voorop iets naar voren. Zoon is nu 2 jaar en 3 maanden, past nog steeds! 

Bedankt voor al jullie reacties! Zo te horen moet het makkelijk gaan. Even wennen maar dan zou het goed moeten komen. Heb een normale lengte. Ze gaan het zadel inderdaad lager zetten.
Mag m'n fiets morgen op gaan halen. Dus ben benieuwd! Hopelijk hebben we veel fietsplezier ?

Hi Evimetbaby,
Ik ben aan het rondkijken voor een elektrische fiets waar ook makkelijk zitjes op kunnen. Nu de winkels niet open zijn is het toch lastiger oriënteren, dus doe ik dat o.a. langs deze weg. Wat voor elektrische fiets heb jij gehaald, en nog stoeltje(s) van een bepaald merk?

Terug
Bovenaan