Gewoon een lieve foto en even een up-date !!!

Zet 'm op meid! We hebben alle vertrouwen in je!
(en wat een lekker meisje op de foto!)
Liefs Nelleke

Hoi Tobi,

Knap van je dat je de stap hebt gezet! Je bent niet de enige hoor die naar een psycholoog gaat (me too) en het is ook niks om je voor te schamen.
Ennuh...wat zal die man wel niet van me denken? Hij wordt niet betaald om een mening te hebben, hij wordt betaald om jou te helpen!
Good luck!
Ellen mv Julian

Ik ben blij dat het alweer iets beter met je gaat en de nodige afspraken hebt gemaakt. Alleen dát geeft vaak al wat rust. Het idee dat er nu ook werkelijk iets mee wordt gedaan.

Succes met de volgende stapjes!!

Enne,.. t blijft een mooie meid die sofie!

Esmé mv kay

En òf je daar trots op mag zijn... wat een schatjes!!!
Trouwens ook op jezelf hoor. Het is hartstikke knap van je, dat je zelf de touwtjes (weer) in handen neemt. Maak je vooral geen zorgen over wat de psych. (of wie dan ook) er van vind. Het is een vakman/vrouw en kan luisteren zonder waarde oordeel. Ik hoop dat het helpt jezelf terug te vinden. Veel sterkte en liefs.

fijn dat het beter gaat,vindt het echt knap van je!
wat wordt jullie kleine meid toch groot,ik heb dat met Mila op het moment ook,
ze gaat zo hard.
mooie foto,s hoor.
enne sterkte x piewie

Hoi Tobi,

Goed om te horen dat het beter met je gaat en dat de medicijnen helpen. Ik hoop dat je snel geen last meer zult hebben van de bijwerkingen.
Verder hoop ik dat je door een gesprek met de psycholoog alles een plaatsje kunt geven en er goed mee om leert te gaan.
Heel veel sterkte!!!
Wat is Sophie toch een mooie dame!

groetjes Anke

Terug
Bovenaan