Nou mis dus. Dan maar weer opnieuw, hopelijk gaat dat nu wel goed :-x
Goed idee Miranda! Misschien kunnen we zo weer wat nieuw leven in deze mamaclub blazen! Soms is er wat activiteit, maar dat is vaak van korte duur.
Dus Ingrid om nu maar gelijk te reageren op jouw reactie in het andere topic:
Jelte is ook nog niet erg actief. Sinds dat hij een maand of 5 is kan hij wel naar zijn buik draaien, maar hij vindt het absoluut niet leuk! Ik denk dat ik de keren dat hij zelf naar zijn buik is gedraaid kan tellen op 2 handen. Ik leg 'm zelf nog weleens even op zijn buik, omdat wel goed is voor hem, maar binnen 5 minuten is hij dat wel zat hoor.
En wat betreft het zitten, dat houdt hij ook nog niet zo heel lang vol hoor. Met hooguit 10 minuten begint hij te brommen en dan moet ik 'm echt in de wipstoel zetten, kun je toch zien dat zijn lichaampje er nog niet aan toe is.
Maar goed hij heeft nog iets minder dan 2 maanden om het te leren, want als we op vakantie zijn wil ik wel graag met hem kunnen fietsen! hihi.
Hoe gaat het slapen overdag van jullie kids? Jelte slaapt maar hooguit een uurtje achtereen (2x per dag), bij hoge uitzondering een keer anderhalf of 2 uur. Van mij zou hij 's middags wel wat langer mogen slapen. Maar goed daar staat weer tegenover dat ik 'm 's avonds rond 7 uur naar bed breng en hij dan doorslaapt tot half 8/8 uur de volgende ochtend, dus dat is natuurlijk ook wel erg lekker.
Groetjes Corina