gewoon een topic om te kletsen...

Hey Ing,

Noah kruipt ook nog niet echt hoor... hij schuift wel de hele kamer rond maar daar houdt het ook mee op. Hij gaat nu wel steeds meer proberen. Als hij dan zit gaat hij naar voren leunen op zijn armen en zit hij in de kruipstand maar heeft volgens mij geen idee hoe hij vooruit moet komen. hahaha

Volgens mij kun je hier idd geen foto's plaatsen. Misschien leuk om te hyven? iniedergeval voor de foto's dan? persoonlijk gesprekken zijn hier beter denk ik... ;-)

ik ben te vinden onder miranda schriemer uit den bosch...

x

Ik heb je gevonden op hyves Miranda! Heb je meteen een uitnodiging gestuurd. Wat een heerlijk koppie heeft Noah!!! Leuk om te zien hoor!

Zijn er nog meer die aktief zijn op hyves? Erg leuk voor de foto's!!

Groetjes Ingrid.

Oh miranda dan wonen wij dichtbij elkaar. Ik heb je net uitgenodigd ;-)

En foto's kun je hier idd niet plaatsen. Ik heb via dit forum nog 2 contacten lopen en wij zijn ook over gegaan op hyves omdat dit forum niet echt prettig werkt.

En foto's kun je hier idd niet plaatsen. Ik heb via dit forum nog 2 contacten lopen en wij zijn ook over gegaan op hyves omdat dit forum niet echt prettig werkt.

Ja Ingrid, ik zit ook op hyves. corina-78.hyves.nl
Dit forum doet alweer zo raar. Nu is mijn vorige bericht weer niet te zien en volgens mij een paar keer geplaatst.... :-x

Wat raar toch.. ik zie bij de onderwerpen dat cootje hier als 13 e én 14e gereageert heeft maar op t topic zelf staat niks... Kunnen we t nu niet lezen?? Miss komt t zo nog.
Maar het forum loopt slecht in ieder gaval dat is duidelijk...

Terug
Bovenaan