Gewoon even een vraagje: welk kindje loopt ook nog niet.?

hoi hoi

ik lees de laatste tijd dat er steeds meer kindjes gaan lopen, hierdoor heb ik het idee dat de meesten al aan het lopen zijn geslagen..
Hier dus nog steeds een kruipende sophie, loopt soms wel aan een handje en ook als ik enkel haar shirtje vasthoudt, maar zelf los lopen dat durft ze nog niet..

Ik ben daarom benieuwd welke kindjes ook nog niet lopen,

Gewoon om even te lezen dat sophie echt niet de enige is..hihihihihi, kan ik dat  nml   tegen al die mensen zeggen, die vragen: "goh loopt ze nog niet???"

liefs tobi

Gewoon met een stalen gezicht terugzeggen: "He, ben jij nog niet begraven?"
Lekker belangrijk! Lijkt me heerlijk nog even een Kian die niet kan lopen!

wahahahahaha lig echt compleet dubbel door je opmerking..
geweldig die ga ik echt een keer zeggen,!!!!

super ...hoe kom je erop..

liefs tobi

maak me geen zorgen hoor, maar soms die vragen grrrrrrrrrrrr..

Ik zat   me laatst dezelfde vraag af te vragen.
Wieteke is ook niet zo heel snel en loopt dus ook nog niet.
Ze heeft net sinds 3 dagen ontdekt dat het heel leuk is om zelf achter haar loopmuis te lopen en achter haar poppenbuggy. Maar het is niet zo'n durfal, dus we hebben haar flink moeten stimuleren. We proberen haar nu ook van papa naar mama te laten lopen, met dan natuurlijk 1 of 2 pasjes los. Ze kan namelijk meer volgens ons dan ze zelf durft.
Maar goed, hier dus ook nog geen loper en we rekenen er voorlopig ook nog niet op. Vind het al lang leuk dat ze nu zelf achter iets durft te lopen, nu kunnen we zo leuk samen boodschappen doen. Zij een eigen winkelwagentje en dan de hele winkel doorcrossen. Je bent even bezig, maar het is wel super.
Verder krijgen we nog weinig vragen waarom ze niet loopt, ze schuift namelijk in het openbaar nog steeds op haar billen (vooral thuis kruipt ze, en bij anderen als er vloerbedekking ligt of andere kindjes kruipen). Dus iedereen stopt altijd even voor haar om haar schuiftechniek te bekijken.

Ach ja, komt vanzelf!
Succes met je kruipertje en er komt een dag.....

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Dean (15,5 mnd)  loopt ook nog niet los hoor. Hij durft nu sinds 3 dagen aan m'n handen (vingers) vast te houden en dan door de kamer lopen, en dan het liefst de hele dag. Hij houdt me dan ook echt goed vast hoor, ik krijg er zowat blauwe vingers van. Dean zal voorlopig nog niet los lopen. Hij is trouwens met alles niet zo snel.

Vanmiddag in de winkel schatten ze hem al 2 jaar oud, hahaha.

Groetjes,
Nelly

ik kan alleen maar zeggen geniet er van tim liep toen hij tien maanden was en ik vond het echt niet leuk gelijk geen baby meer en alles pakken wat hij kan ik dacht echt
pff ik wou dat het nog ff een paar maanden duurden

gr stephanie

hoi, thijs loopt ook nog niet. wel aan de hand,langs de muur. Hij hoeft maar 'n houvast te hebben. soms staat hij wel alleen, maar dat mag hij dan wel niet merken, anders krijg je zo'n mager speenvarkentjes kreet. maar ach,lopen komt wel op z'n tijd............ooit,hihi groetjes en succes Wendy

Meike was 17 maanden toen ze ging lopen. Wij waren heel verbaasd en lag ook niet in de lijn der verwachting. We hebben wel veel stimuleerd en geoefend. Maar dat was ook omdat er uit haar zelf niks kwam. Sinds ze loopt is veel vrolijker en kan ze haar kwaaltjes, snotneuzen en oren veel beter hendelen..

Komt wel, wij hebben ook zoveel opmerkingen gahad en nog hoor... ligt aan de mensen niet aan ons, toch??!!

Liefs Renske

Terug
Bovenaan