Gewoon even zeuren

<p>En dan moet het deze week dè week zijn dat er weer iets "kan" gebeuren.</p><p>Per maand laat ik het al meer los dst er wat kan gebeuren want per maand heb ik minder geduld. En per maand zijn er nog meer vrouwen om me heen zwanger.</p><p>Het is nu een soort project aan het worden dat ik denk van, pff moet het dan zo?</p><p>Denk dat ik even overal afstand van neem. Had een app voor verwachte eisprong maar ik heb vorige week van mijn verpleegkundige gehoord dat dit door mijn medicatie kan verschillen. Ik voel ook helemaal niets van mijn eisprong. Alleen helder slijm in dè week.</p><p>Ben er gewoon helemaal even klaar mee. Balen van vriendlief die hard werkt en dus niet altijd zin heeft. En dat we gister weer een of dè kans gemist hebben voor mijn idee.</p><p>Pff waarom lijkt het bij anderen zo makkelijk en bij ons zo moeilijk?</p><p>Helemaalklaarmee... </p>
 
Ik las dat je in augustus september bent gestopt met de pil  ?
Dus hoezo bij jullie moeilijk??
het ene lichaam heeft meer tijd nodig  te ontpillen als de ander. En je bent absoluut nog  niet lang bezig.   
Kan bij sommige soms een jaar of langer duren
Dus niet gelijk zo negatief.  Genoeg  kansen nog te gaan
Misschien doordat  je er zo negatief in staat  en zoveel mee bezig bent geeft het je stress en  dat is ook niet echt bevordelijk om zwanger  te worden.
Probeer het leuk te houden met  je vriend  en zorg dat het geen moetje word. Niet goed voor je relatie  en geeft ook weer stress. 
Hoop voor je dat het gauw lukt en je het een klein beetje van je af kan zetten ?
Succes 
 
Ik las dat je in augustus september bent gestopt met de pil  ?
Dus hoezo bij jullie moeilijk??
het ene lichaam heeft meer tijd nodig  te ontpillen als de ander. En je bent absoluut nog  niet lang bezig.   
Kan bij sommige soms een jaar of langer duren
Dus niet gelijk zo negatief.  Genoeg  kansen nog te gaan
Misschien doordat  je er zo negatief in staat  en zoveel mee bezig bent geeft het je stress en  dat is ook niet echt bevordelijk om zwanger  te worden.
Probeer het leuk te houden met  je vriend  en zorg dat het geen moetje word. Niet goed voor je relatie  en geeft ook weer stress. 
Hoop voor je dat het gauw lukt en je het een klein beetje van je af kan zetten ?
Succes 
 
Ik snap je wel, hier sinds juli bezig en nog niet zwanger. het maakt niet uit of je nou een half jaar of een jaar of 2 jaar bezig bent, je wilt het gewoon super graag. Als je er eenmaal voor gaat wil je het liever gister dan vandaag. als het dan niet lijkt te lukken is dat gewoon onwijs shit en kun je je zorgen gaan maken. Als je dan een kans dreigt te missen omdat vriendlief niet wil of kan is dat zuur want dan duurt het voor je gevoel mega lang tot er weer een kans is. Ik snap je meis, maar het inderdaad zo dat het gewoon even kan duren, dat is gewoon normaal! Gebruik je al ovulatietesten en temperatuur je? Helpt niet voor het afstand nemen maar op die manier kun je specifieker het moment van eisprong bepalen en op de goede dagen seks hebben.
Succes!! En schrijf hier maar lekker van je af hoor, doen we allemaal.
 
Hoi, ik sluit mij aan bij Nicole. Eind augustus is net 4 maanden terug, relax! Laat het even los allemaal, gemiddeld staat er een jaar voor en jouw lichaam zal eerst nog weer haar eigen ritme moeten vinden vanwege het eerdere gebruik van de pil.
Ga eerst lekker genieten van de voorpret samen, het grote geheim dat jullie voor een kindje willen gaan. Dat is opzich al een heel bijzonder iets ??
Mocht je je echt zorgen maken kan je altijd alvast melden bij de huisarts dat jullie vanaf nu bezig zijn, sommige artsen hanteren namelijk een jaar voordat ze je doorsturen naar een gynaecoloog. 
 
 
Ik snap het gevoel helemaal. Echter vergeet niet dat je niet weet hoelang die anderen al aan het proberen zijn. Ze zijn misschien nu wel zwanger, maar miss wilden ze dat een jaar geleden al zijn. 
 
Wij zijn ook sinds oktober bezig. In augustus mirena laten verwijderen. Nu dus ronde 5. Gemiddeld duurt het 7/8 maanden. Dus we zitten nog aan de vroege kant. 
 
Zeuren kan soms even opluchten. Goed dat je er open over kunt zijn.
Door je bericht heen merk ik dat (proberen) zwanger (te) worden op dit moment een groot deel van je leven kleurt. Focus even op ontstressen en genieten. Dan merk je waarschijnlijk dat je hier echt even aan toe was. Het komt in je berichtje over alsof je veel van jezelf, je lijf en je vriend verwacht. 
Neem de tijd om weer een gezonde balans te vinden in dingen. Wie weet wat voor positieve verrassingen dat met zich mee brengt. 
 
Terug
Bovenaan