gewoon ff berichtje ,-

A

Anoniem

Guest
hey lieve meiden ,

ff een berichtje om te laten weten dat ik er nog steeds ben en super kan inloggen op een of andere bizare wijze :s ...

De 19e heb ik mijn 1e nod weer na mijn mk ...ben ook erg benieuwd nu weer sinds ik mij weer misselijk begon te voelen . Mijn maagzuur komt omhoog tot bijna spugen aan toe ...verder voelt mijn onderbuik wat opgezet , af en toe lichte krampjes zeker geen pijnlijke (mss toch ongy klachten ) ..

Ik ga rustig afwachten en mss een vroege test ? twijfel nog erg ( heb ze wel in huis ) volgens de sensitest kan ik de 15e al testen , maar ik weet ook dat het beter is af te wachten ...*zucht *

Hoe staat het met jullie ? Nog steeds wachtende met mij ? Of al weer door naar de volgende ronde (hoop ik natuurlijk niet !! )

Liefss

Ik zit samen met jou op hetzelfde bankje......... Ook hier weinig last van kwaaltjes. Wat lichte kramp in de ochtend, ook wat last vh zuur en puistjes......maar voor mijn gevoel komt mijn ongi er weer aan. Maar we wachten nog een weekje en dan zullen we zien.

Succes! Hopen op 2 positieven testen!

hey just carool

hier ook 19e nod en 2e ronde na mk dus hoop weer raak. ik had megaveel klachtjes ronde na mk en ben 3 dagen te laat ongi geworden heel teleurstellend was 5 testen verder en ongi :S nu denk ik dat het weer niks is maar we wachten af

hoop dat jou klachtjes heel goed uitpakken spannend ik duim voor je

veel liefs

Hey meis,

Ook ik zit op het wachtbankje, 18e mijn nod.
Spannend! Even afwachten dus.

Hoop voor je dat je klachten goed uitpakken!
Nog een paar dagen.

Kusjes

@Justcarool: ik duim voor je meid! Probeer het testen zolang mogelijk uit te stellen, maar als je dat niet kunt zou ik gewoon testen! xxx

@Beauty27: Niet om je valse hoop te geven maar puistjes waren bij mij wekenlang het enige teken van zwangerschap (normaal heb ik er geen, eerder droge huid). Dus... wie weet, ik duim voor je!

Thanks meiden ...

Indd afwachten is de enige mogelijkheid ...
Tot nu toe nog steeds lichte krampjes af en toe maar verder niks ...

Sterkte iedereen met wachten , en hopen dat we natuurlijk een knal possy test mogen hebben !!

Liefsss

Ga er maar niet vanuit hoor..... Heb altijd wel wat puistjes en voel me eigenlijk hetzelfde als altijd.

Maar wie weet.....

altijd afwachten op de wachtbank. ik zit midden in de klusperiode, leuk,maar ik verwacht er niet veel van, veel succes
elise

Terug
Bovenaan