gewoon ff berichtje ,-

Ik ook op het wachtbankje. We willen op vaderdag gaan testen, zou een supercadeau zijn!! Paar dagen geleden ongikrampen, dat is nu weg. Af en toe wel steekjes/zeurderig gevoel in mijn (.)(.) en nog geen nattig gevoel van onderen wat ik afgelopen twee keer wel had.
MAAR...schrijf ik om mezelf tegen teleurstelling in te dekken ;-) het zegt allemaal niets, het kan fijn alle kanten nog op.

Succes allemaal!!!!
Liefs Mamamijn

Ik zit sinds zojuist niet meer op het wachtbankje.. net ongi geworden.. gelukkig wel een cyclus van 27 dagen, de eerste eigen cyclus het stoppen met de pil, das altijd maar afwachten hoe lang het dan duurt, had dus ook geen idee wat mijn NOD zou zijn.. wij gaan in ieder geval op naar ronde 2! Liefs Daantje
Ps. Inloggen blijft echt drama bij mij, dus doe mijn best om te reageren, alleen lukt het steeds niet..

lieve meiden ,

eergister lichte krampjes , nu af en toe goed beroerd .Een giga vreedbui gister gehad ...
Ik weet niet welke kant het op gaat , hoop de goeie .

@mamamijn : wanneer is jouw nod dan ?
De mijne is de 19e maar wou ook rond vaderdag gaan testen ...
@daantje1988 : Balen maar nu weet je wel je cyclus ;) en het was nog maar je eerst ronde je lichaam moet er vast ff aanwennen ...

Dames suc6 ! sterkte en veel liefss

Hey, ik ga ook op vaderdag testen. Lijkt me zo'n leuk kadootje;) Succes met wachten!

Terug
Bovenaan