Gewoon ff zeuren ofzo

<p>Hoi Dames,</p><p style="text-align: left;">ik denk dat er veel vrouwen zijn die hetzelfde voelen als ik nu. Ik zit inmiddels in ronde 9 en voel me deze maand zó anders, mn borsten voelen zwaarder, met vlagen misselijk, heel veel bultjes in mn gezicht, hoofdpijn, steken in mn onderbuik uitstralend naar mn lies, gevoel of er een steen in mn onderbuik zit. Ik denk dat het psychisch is omdat ik zo graag wil dat ik zwanger ben dat ik daardoor die kwaaltjes krijg. Mijn nod is de 30e maar ik twijfel om een early test van de action te doen. Maar heb al vaker testen gedaan de afgelopen maanden en steeds negatief vind ik zo'n rotmoment. Sorry moest het gewoon ff kwijt en niemand in mn omgeving weet dat we er mee bezig zijn dus kan er met niemand over praten.</p>
 
Hoi Smurfjes. Om je een hart onder de riem te steken. Ik heb 3 dagen voor mijn NOD de early van de action gedaan en die was hartstikke positief! Dus als je geen geduld hebt kan je het allicht proberen toch??? Je weet het nooit natuurlijk. Succes! Ik duim voor je. X Danielle
 
Hoi Daniëlle, Ooh Wat fijn voor je! Ik denk dat ik dan morgenvroeg toch een gokje waag, neem aan beste met ochtendurine?
 
Ja dat staat er wel ... ik had hem gekocht en kon niet wachten dus heb het gewoon tussen de middag gedaan haha. Laat je het weten! Ben heel benieuwd. X Danielle
 
heel herkenbaar smurfjes. Wij zitten ook in ronde 9 (vmk gehad in ronde 4) wat lijkt het een eeuwigheid te duren hè en iedereen om je heen word maar zwanger, je wil wel blij zijn maar toch is het super balen.
Je omschrijft precies de kwaaltjes die ik ook had en ik had hele rare donkere urine, ook als ik verl water had gedronken. Hopelijk is het snel raak voor je. Ik ben inmiddels twee keer zwanger geweest en bijde keren teste ik pas één a twee dagen voor nod heel licht positief dus heel erg vroeg negatief hoeft niets te betekenen. Zelf ben ik deze ronde heel erg kalm voel her en der eens wat maar niet zoals andere rondes. Durf er denk ik ook niet te veel op te hopen.
Anyway goodluck en hopelijk snel een mooie positieve test! 
 
 
Lastig hè dat wachten? Ik zou eerlijk gezegd niet te vroeg testen. Ik de ronde dat het voor ons raak was heb ik 3 dagen voor NOD negatief getest en 1 dag voor NOD positief. Ik was die 3 dagen voor NOD zo teleurgesteld, want ik wist zeker dat ik zwanger was. Ik zou minstens tot de 29e wachten. Ik ga voor je duimen!
 
Dankjewel ja ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar die kwaaltjes, was er nog vergeten bij te zetten dat mn inlegkruisjes elke nat zijn dat heb ik nog nooit gehad. Ik probeer tot de 28/29e te wachten...
 
Heel herkenbaar hoor smurfjes. Als je echt niet kan wachten zou ik gewoon morgenochtend testen en mocht die negatief zijn dan maandag gewoon weer. Ik zit op mijn eisprong te wachten maar ik herken je gevoel heel erg. Het moment vanaf de eisprong tot je nod is zenuwslopend en je denkt van alles te voelen.
Ik ga voor je duimen dat het raak is!! 
 
Terug
Bovenaan