Gewoon ff zeuren ofzo

Heel de nacht bijna wakker gelegen, zo slecht geslapen en misselijk dus net een early test van de action gedaan en wat ik al verwachtte deze is negatief. Doe er maandag nog eentje.
 
Nee, niet leuk maar het kan nog. Het is nog lang geen woensdag dus hopen dat of de kwaaltjes snel verdwijnen want als je niet zwanger bent mogen ze gewoon uitblijven, of beter nog laat maar komen die kwaaltjes en woensdag een mooie positieve test!
 
 
Vanmorgen weer een test gedaan, 2 dagen voor nog en helaas negatief. En meteen zo'n menstruatiepijn dus helaas denk ik gewoon ongesteld te worden de 30e. Had zo gedacht deze maand zwanger te zijn aangezien de klachten die ik heb...
 
Aahh wat jammer smurfjes! Wie weet heb je een late bevruchting gehad. Er is nog steeds hoop! Ik blijf voor je duimen in ieder geval. X Danielle
 
Ik kom ook even zeuren... moet zaterdag het weer worden maar ik voel me nu al haast klote er om omdat ik vast nog steeds niet zwanger ben... Deze maand wèèr andere symptomen. Ik heb onwijs gevoelige, gespannen borsten. Nog nooit voor mijn nod gehad.
 
Terug
Bovenaan